Just Eat Takeaway « Terug naar discussie overzicht

Just Eat Takeaway 2025

6.051 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 ... 299 300 301 302 303 » | Laatste
GakGak
1
[quote alias=Op en Neer id=15628166 date=202502241738]
Ik heb Jet vandaag verkocht en heb per saldo een klein beetje verdiend op Jet. In begin heb ik vet rood gestaan, omdat ik te vroeg was ingestapt. Ik heb met handelen een heleboel terugverdiend en met vandaag er bij hen ik nog in de plus kunnen afsluiten. Ik sluit het hoofdstuk Jet nu definitief al. Het is een zware bevalling geweest.
[/quote
.
Voor ons de naweeën ...
dinkyron
4
quote:

GakGak schreef op 24 februari 2025 17:48:

[quote alias=Op en Neer id=15628166 date=202502241738]
Ik heb Jet vandaag verkocht en heb per saldo een klein beetje verdiend op Jet. In begin heb ik vet rood gestaan, omdat ik te vroeg was ingestapt. Ik heb met handelen een heleboel terugverdiend en met vandaag er bij hen ik nog in de plus kunnen afsluiten. Ik sluit het hoofdstuk Jet nu definitief al. Het is een zware bevalling geweest.
[/quote
.
Voor ons de naweeën ...
Bingo, shaw heeft vrijdag uitgebreid van 2,11naar 2,20
Dirk diggler
0
quote:

GakGak schreef op 24 februari 2025 17:42:

Enorm volume nabeurs en slechts een paar cent omhoog, de koers zoals voorspeld.

Altijd handig die nabeurs voor de grote jongens...
Dat zegt best veel in mijn ogen. Het is iig niet massaal afscheid nemen van het aandeel. Sterkt mijn gedachte
Ruval
1
Op de valreep mijn 38.000 aandelen verkocht voor € 19.10 (GAK € 11).

Helemaal klaar met dit aandeel, Jitse Groen en het totale gebrek aan communicatie. Waardeloze deal tegen een afbraakprijs en ik verwacht niet dat DD hier nog overheen gaat. (Luister podcast concurrent IEX).

Blij met gerealiseerde winst, maar wat een draak van een aandeel dit
dim.nickoi
6
quote:

JdH jet realist €10 Nebius $100 schreef op 24 februari 2025 16:56:

[...]

Niet erg netjes om turbo’s aan te raden en mijn tip was op $25 :)
Nebius vandaag -7% en JET +54%, misschien tijd om je naam wat bij te werken?
kassa!
0
https://www.ad.nl/economie/een-van-de-grootste-maaltijdbezorgers-ter-wereld-maakte-een-fout-en-wordt-nu-verkocht-voor-maar-4-1-miljard~a79e6f5a/

Een van de grootste maaltijdbezorgers ter wereld maakte één fout, en wordt nu verkocht voor ‘maar’ 4,1 miljard
ThuisbezorgdJitse Groen begon Thuisbezorgd.nl ooit vanuit zijn zolderkamer in Enschede. Onder de nieuwe naam Just Eat Takeaway maakte hij van het bedrijf een van de grootste maaltijdbezorgers ter wereld. Hij maakte één cruciale fout, en nu wordt het bedrijf verkocht. De opbrengst: 4,1 miljard euro. Maar dat had veel meer kunnen zijn. Zes vragen over de verkoop.
JdH jet realist €10 Nebius $100
0
quote:

dim.nickoi schreef op 24 februari 2025 18:01:

[...]

Nebius vandaag -7% en JET +54%, misschien tijd om je naam wat bij te werken?
Dat is nog altijd een lager rendement dan mijn tip.
GakGak
0
quote:

Dirk diggler schreef op 24 februari 2025 17:57:

[...]

Dat zegt best veel in mijn ogen. Het is iig niet massaal afscheid nemen van het aandeel. Sterkt mijn gedachte
.
Misschien willen de ´coverende shorters´ er wel vanaf...met de minste schade ;O).
Alrob2
5
Ik heb niets verkocht. Er kan nog een hoger bod van een andere partij komen en anders kan de koers nog wat verder stijgen als tzt het bod gestand gedaan wordt. Die paar procent wil ik niet laten liggen.
Datzelfde geldt voor mijn calls
Uitpersen die citroen.
Wat een feestdag. Het carnaval is voor mij al begonnen.
Turfbaas
1
Lekker man, bijna het hele forum verdient tonnen en loopt nog te klagen ook. Turfbaas, echter, moet het met een schamele 800 euro doen en vindt dat prima zo!

Veel postings hier neem ik met een flinke korrel zout. Een portie achterdocht is me niet vreemd als het over financiële zaken gaat.
kassa!
1
quote:

GakGak schreef op 24 februari 2025 17:42:

Enorm volume nabeurs en slechts een paar cent omhoog, de koers zoals voorspeld.

Altijd handig die nabeurs voor de grote jongens...
Volume in de eindveiling is over het algemeen een afspiegeling van de handel in derivaten die dag. Op de optiebeurs was de omzet in TKWY best wel groot. De duistere handel in turbo's is raden, maar die zal ook een navenant hoge omzet gehad hebben.
Alrob2
3
quote:

Turfbaas schreef op 24 februari 2025 18:09:

Lekker man, bijna het hele forum verdient tonnen en loopt nog te klagen ook. Turfbaas, echter, moet het met een schamele 800 euro doen en vindt dat prima zo!
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
En 800 euro is een mooie winst.
Het gaat bij beleggen m.i. om de percentages van winst/verlies.
Dus proficiat!
Op en Neer
3
quote:

kassa! schreef op 24 februari 2025 18:03:

https://www.ad.nl/economie/een-van-de-grootste-maaltijdbezorgers-ter-wereld-maakte-een-fout-en-wordt-nu-verkocht-voor-maar-4-1-miljard~a79e6f5a/

Een van de grootste maaltijdbezorgers ter wereld maakte één fout, en wordt nu verkocht voor ‘maar’ 4,1 miljard
ThuisbezorgdJitse Groen begon Thuisbezorgd.nl ooit vanuit zijn zolderkamer in Enschede. Onder de nieuwe naam Just Eat Takeaway maakte hij van het bedrijf een van de grootste maaltijdbezorgers ter wereld. Hij maakte één cruciale fout, en nu wordt het bedrijf verkocht. De opbrengst: 4,1 miljard euro. Maar dat had veel meer kunnen zijn. Zes vragen over de verkoop.
Met de aankoop van Grubhub is er wel een grote fout gemaakt. Wie heeft in deze overname geadviseerd. Nu verkoop 4,1 miljard, terwijl er 7 miljard verlies is gemaakt op Grubhub !
De koers op 100 euro was ook veel te hoog toen en helaas op 70 euro ben ik voor het eerst ingestapt, omdat er toen al 30% van de koers af was. Ik heb er voor moeten knokken om dit weer goed te maken.
Bijlegger
5
quote:

Alrob2 schreef op 24 februari 2025 18:18:

[...]
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
En 800 euro is een mooie winst.
Het gaat bij beleggen m.i. om de percentages van winst/verlies.
Dus proficiat!
Wat een kut bod 20.30, zit gemiddeld op 40. Naaierd die jitse groen
Tuurlijk
10
Schitterend: D.E. Shaw heeft afgelopen vrijdag hun shortpositie uitgebouwd naar 2.2%
0
quote:

Bijlegger schreef op 24 februari 2025 18:24:

[...]

Wat een kut bod 20.30, zit gemiddeld op 40. Naaierd die jitse groen
Eerlijk is eerlijk het is wel weer knap wat ie heeft geflikt. Hij heeft het zo verneukt als beursgenoteerd bedrijf dat beleggers hem uitkotste en nu heeft ie toch weer een nieuwe sugardaddy gevonden die met hem flink wil investeren in Europa. Hoe het af gaat lopen weten we al, maar wel benieuwd hoeveel tientallen miljoenen hij in de tussentijd weet op te strijken.
IQ
1
quote:

Op en Neer schreef op 24 februari 2025 18:23:

[...] Met de aankoop van Grubhub is er wel een grote fout gemaakt. Wie heeft in deze overname geadviseerd. Nu verkoop 4,1 miljard, terwijl er 7 miljard verlies is gemaakt op Grubhub !
De koers op 100 euro was ook veel te hoog toen en helaas op 70 euro ben ik voor het eerst ingestapt, omdat er toen al 30% van de koers af was. Ik heb er voor moeten knokken om dit weer goed te maken.
Er is geen 7 miljard verlies gemaakt bij verkoop van GrupHub, slechts tientallen miljoenen.
0
quote:

IQ schreef op 24 februari 2025 18:33:

[...]
Er is geen 7 miljard verlies gemaakt bij verkoop van GrupHub, slechts tientallen miljoenen.
63 miljoen aandelen zijn niet slechts tientallen miljoenen..
6.051 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 ... 299 300 301 302 303 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 feb 2025 17:38
Koers 19,370
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 19,430
Laag 19,220
Volume 3.839.344
Volume gemiddeld 2.087.140
Volume gisteren 3.839.344

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront