BE Semiconductor « Terug naar discussie overzicht

Be semiconductor 2025 jaardraadje

1.514 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 71 72 73 74 75 76 | Laatste
Woutercross
0
quote:

silverbullet schreef op 27 februari 2025 18:25:

[...]

AEX notering ?

..."Er is zelfs sprake van een terugplaatsing naar de AMX (MidCap-Index) zodra de herweging weer gaat plaatsvinden in maart..."

Die had ik nog niet zien aankomen.
Vind ik ook vreemd. Aangezien sprake is van uitbreiding aex tot 30 aandelen?
Zou ik eerder een toevoeging zien, ipv toevoegingen en ook nog de downgrade van besi
Ojoj
0
quote:

silverbullet schreef op 27 februari 2025 18:25:

[...]

AEX notering ?

..."Er is zelfs sprake van een terugplaatsing naar de AMX (MidCap-Index) zodra de herweging weer gaat plaatsvinden in maart..."

Die had ik nog niet zien aankomen.
Ik vind dat stukje wel een beetje sensatie zoeken hoor. Nu is besi met de laatste afstraffing bijna het kleinste jongetje van de aex geworden, maar er staan er toch nog twee lager dacht ik. Kijken we naar de AMX, dan komt er momenteel slechts eentje in de buurt. Ze moeten wel een beetje gas geven voor maart :(
nine_inch_nerd
0
Laten we maar weer over de serieuze dingen praten. -lol-

Sanford Bernstein verhoogt koersdoel Besi
Gepubliceerd door Trivano.com op 27 februari 2025 om 19:52

De analisten van Sanford Bernstein waren donderdag opnieuw positief over Besi. Sanford Bernstein herhaalde het advies market outperform voor de aandelen van Besi.
Het koersdoel werd verhoogd van 135,00 naar 150,00 EUR. Dat betekent dat de analisten verwachten dat de aandelen van Besi met 39% kunnen stijgen vanaf de huidige koers van 108,20 EUR.
anders
0
quote:

nine_inch_nerd schreef op 27 februari 2025 20:26:

Laten we maar weer over de serieuze dingen praten. -lol-

Sanford Bernstein verhoogt koersdoel Besi
Gepubliceerd door Trivano.com op 27 februari 2025 om 19:52

De analisten van Sanford Bernstein waren donderdag opnieuw positief over Besi. Sanford Bernstein herhaalde het advies market outperform voor de aandelen van Besi.
Het koersdoel werd verhoogd van 135,00 naar 150,00 EUR. Dat betekent dat de analisten verwachten dat de aandelen van Besi met 39% kunnen stijgen vanaf de huidige koers van 108,20 EUR.

Tja ze zitten zeker long!'. Koersdoel verhogingen zullen niet helpen
Dr. Jones
0
De geruchten over strengere sancties voor de Chinese chipindustrie bieden wellicht een mooi instapmoment bij ASML. Dit stelde analist Thibault Leneeuw van KBC Securities dinsdag in een rapport.

Op dergelijke berichten wordt doorgaans sterk gereageerd en vaak is er sprake van een overreactie, aldus Leneeuw.
Ojoj
0
quote:

JH1988 schreef op 27 februari 2025 20:38:

US SOX aan puin
Prima, zijn we eens een keer niet de enige die pijn mogen voelen vanwegen kuifje. Dat ze het zelf eens aan den lijve mogen ondervinden wat de gevolgen zijn als het opperhoofd bovenop de rots als een denkbeeldige aap loopt te krijsen. Die vent denk dat hij zo goed bezig is terwijl het eigenhandig het land en de rest van de wereld straks nog een recessie in drukt.
anders
0
Jonge_belegger
0
Pffff USA kakt volledig in. Zal morgen wederom bloeden worden :( Had op (klein) herstel gehoopt.
nine_inch_nerd
1
quote:

Jonge_belegger schreef op 27 februari 2025 21:31:

Pffff USA kakt volledig in. Zal morgen wederom bloeden worden :( Had op (klein) herstel gehoopt.
Kan, maar hoeft niet.
Deze situaties zijn vaker geweest en de dag erna gebeurde het tegenovergestelde.
We zullen het weten om 9:00u en zien hoe het geëindigd is om 17:30u.
:)

NB: en geeft ook weer kansen qua belegger...
Dr. Jones
1
quote:

Jonge_belegger schreef op 27 februari 2025 21:31:

Op 100 euro langlopende calls kopen. Weinig investering en groot rendement. Als Hybride Bonding op gang komt kan het snel gaan. Stel dat de omzet met 30% stijgt, dan verdubbeld de winst. De marges zijn heel groot. Het is een simpelrekensommetje.
Jonge_belegger
1
quote:

Dr. Jones schreef op 27 februari 2025 21:36:

[...] Op 100 euro langlopende calls kopen. Weinig investering en groot rendement. Als Hybride Bonding op gang komt kan het snel gaan. Stel dat de omzet met 30% stijgt, dan verdubbeld de winst. De marges zijn heel groot. Het is een simpelrekensommetje.
U bent dus reeds miljonair neem ik aan? Als het allemaal zo eenvoudig/duidelijk is?
1.514 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 71 72 73 74 75 76 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 27 feb 2025 17:39
Koers 108,200
Verschil -6,500 (-5,67%)
Hoog 113,300
Laag 108,050
Volume 474.618
Volume gemiddeld 466.336
Volume gisteren 315.765

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront