harrysnel schreef op 18 oktober 2018 12:13:
[...]
- Als het een aankoop is die ervoor zorgt dat een belangrijke toeleverancier uit handen blijft van ongewenste partij...dan is de wpa niet relevant.
- Als het bedrijf iets cruciaals toevoegt op technologisch gebied waardoor je relevant kunt blijven.....dan is wpa onbelangrijk.
- Als de aankoop helpt om de eigen bestaande business beter weg te kunnen zetten....is wpa irrelevant.
- Als de aankoop kan leiden tot synergie effecten op gebied van inkoop, overhead, verkoop...dan is wpa irrelevant.
- Als de aankoop de mogelijkheid geeft om niet langer te hoeven vertrouwen op diensten concurrent....dan is wpa irrelevant.
- Als de aankoop leidt tot makkelijker binnenkomen bij potentiële klanten vanwege de al aanwezige contacten dan is WPA irrelevant....
- ....
Vul hierboven Duits Consortium van autobouwers, HERE, Uber, Apple, Google, Microsoft, TomTom etc. in om namen te koppelen aan redenen.