Heb vanaf 2200 uur alles gelezen.
De beurs corrigeert zie ik.
Wat is me opgevallen ..........
By 2022, says the Dutch company, 37.9 million trucks will be connected, a 122% increase over 2015, and by the middle of next decade, almost 90% of all new cars globally will be equipped with integrated telematics.
Dus vanaf 2015 is er een groei in de Telematics wereld van 122% tm 2022
Zitten nu in 2018, dus nog 4 jaar te gaan, met een geweldige groei potentie.
Een Telematics dat in Topvorm is gebracht.
90% van alle NIEUWE trucks op deze wereld, worden uitgerust met geintegreerde Telematics.
Dus de HUB Bridge per 1 dec 2018 al in heel veel nieuwe Daimler trucks, kon wel eens de ommekeer naar GROEI In Consumer worden, want bij Daimler zal het niet blijven.
Ook een uitspraak van gisteren.
EN DAAR HEBBEN WE ALS TOM TOM EEN PAAR BELANGRIJKE IJZERS IN HET VUUR.
DIGITALE KAARTEN
NAVIGATIE
VERKEERSINFORMATIE
SLIM ROUTEREN
PARKEREN LAADPALEN.
Veel staat nog helemaal aan het begin van iets moois.
Een dalende koers vind ik zelfs niet leuk.
2018
A en E ebitda 90 groeiend
T ebitda 70 groeiend
C ebitda 70 waarschijnlijk weer groeiend.
Telematics in de verkoop.
Consumer met de HUB Bridge waarschijnlijk naar groei, zou ik ook verkopen
T en C samen een ebitda van 140 miljoen en groeiend, the sky is the limit.
Ik denk dat een losse verkoop van Telematics en Consumer TT meer opbrengt, dan als onderdeel van het geheel.
Dus verkoop TT in 3 losse delen, levert veel meer op dan verkoop als geheel, want ik ga ook voor 3 verschillende kopers.
Met de aandeelhouders kijken wat we met de opbrengst gaan doen van Telematics.
Wat een gel.l, zou de eerste keer zijn dat wij ook iets te zeggen hebben.