De waardering van Tesla overschrijdt $ 1 biljoen na het plan van Hertz om 100000 Tesla EV's te kopen.
Hertz ging een paar maanden geleden bijna failliet, en was toen financieel niet in staat om de gezamenlijke schuldeisers terug te betalen.
Het plan van Hertz om 100000 Tesla EV's te kopen is dan ook een serieuze klap voor de gezamenlijke schuldeisers, want hoe kan Hertz plotseling 100000 Tesla EV's kopen, een bedrijf met meer dan 8 miljard dollar aan schulden?
Hertz kondigde op 15-10-2021 plannen aan voor een IPO, en de terugkeer naar een grote Amerikaanse beurs: Nasdaq of NYSE (via een IPO Hertz Global Holdings).
Hoe zit het met de aandelen van Hertz (HTZZ - Hertz Global Holdings Inc.) op de OTC-markt?
Hoe zit het met de aandelen van Hertz (HTZZW-HERTZ CALL WARRANT 2051) op de OTC-markt?
Ik ben aandeelhouder van Hertz en mijn online broker vertelde me dat ik mijn aandelen van Hertz (HTZZ & HTZZW) niet meer kan verkopen vanwege de nieuwe regelgeving (SEC) op de OTC-markt. De aandelen van Hertz (HTZZ & HTZZW) zijn dus niet meer verkoopbaar. Van oplichting gesproken.
Met andere woorden, mijn aandelen van Hertz (HTZZ & HTZZW) zijn waardeloos geworden.
Is dit de nieuwe manier van Hertz om aandeelhouders te misleiden, te bedriegen en op te lichten?
Door een IPO te plannen, en dus de terugkeer naar een grote Amerikaanse beurs te plannen weet Hertz maar al te goed dat de huidige aandeelhouders met waardeloze aandelen HTZZ en waardeloze aandelen HTZZW zullen achterblijven.
Kijk wat er gebeurde met de GM aandelen - General Motors Co. op de OTC-markt?
Ook GM was bijna failliet gegaan. Ik zie dan ook geen verschil tussen GM en Hertz.
Ook GM - General Motors Co. kondigde plannen aan voor een IPO, en de terugkeer naar een grote Amerikaanse beurs: Nasdaq of NYSE, waardoor de aandelen van GM - General Motors Co. waardeloos werden op de OTC-markt, om dan volledig te verdwijnen van de OTC-markt.
Ik was toen ook een aandeelhouder van GM - General Motors Co, en ik verloor mijn volledige investering, door de waardeloze aandelen van GM op de OTC-markt, en dit na de IPO van GM op de grote Amerikaanse beurs NYSE.
Ik heb een opmerking/mening over Hertz met een PLAN om 100000 Tesla EV's te kopen.
Is er een CONTRACT getekend met Tesla, of is het nog altijd een plan van Hertz.
We weten dat plannen elk moment kunnen veranderen.
In de softwarebusiness werden dit soort aankondigingen vroeger "vaporware" genoemd.
Dit lijkt dus steeds meer en meer op marktmanipulatie door Elon Musk en de CEO van Hertz, oh oh oh, we gaan op maandag de Tesla-aandelen eens een enorme boost geven met een groot plan van Hertz.
Ook was er de afgelopen weken een stijging van de aandelenkoers van Tesla zonder dat iemand die sterke stijging kon verklaren, omdat er simpelweg geen nieuws was van Tesla.
Ook was er de afgelopen weken een stijging van de aandelenkoers van Hertz zonder dat iemand die sterke stijging kon verklaren, omdat er simpelweg geen nieuws was van Hertz.
Ik krijg steeds meer en meer de indruk dat er sprake was van handel met voorkennis, dat er sprake was van marktmanipulatie met aandelen van Tesla en met aandelen van Hertz.
We weten allemaal dat Elon Musk niet vies is van handel met voorkennis (zie zijn eerdere posts over Bitcoin, Ethereum, Shiba Inu, Dogecoin,...).
We weten allemaal dat Elon Musk niet vies is van marktmanipulatie.
Niemand moet mij vertellen dat Hertz de afgelopen weken/maanden geen contact heeft gehad met Elon Musk.
Tesla moet al lang op de hoogte zijn geweest van het plan van Hertz om 100000 Tesla EV's te kopen.
Dit was op maandag echt geen éénmansactie van Hertz, waar Tesla helemaal niet van op de hoogte was.
Is het niet zo dat Tesla, als beursgenoteerd bedrijf op de grote Amerikaanse beurs Nasdaq, de aandeelhouders actief op de hoogte moet houden van zeer belangrijke onderhandelingen/gesprekken met Hertz tijdens de afgelopen weken/maanden?
Waarom heeft Tesla de aandeelhouders NOOIT geïnformeerd over deze toch wel heel belangrijke zakelijke gesprekken met Hertz tijdens de afgelopen weken/maanden?
Maandag kon iedereen de nieuwe tv-commercial zien van autoverhuurbedrijf Hertz met de Tesla EV's!
Waarom was Tesla de afgelopen weken/maanden niet op de hoogte van de plannen van Hertz?
Zo'n professionele tv-commercial maak je niet in een paar uur, zelfs niet in één dag tijd.
Een nieuwe professionele tv-commercial laten maken door een reclamebureau is een werk van weken en kan zelfs maanden duren.
Eerst geeft een bedrijf een opdracht aan een reclamebureau, die werken dan aan verschillende ontwerpen over een tv-commercial van bijvoorbeeld Hertz, bespreken die verschillende ontwerpen dan meermaals met het bedrijf Hertz, maar dit is echt een reclameopdracht van weken, en kan zelfs maanden duren om tot een professionele tv-commercial te komen, om tot een definitief eindresultaat te komen.
Tesla heeft tijdens die afgelopen weken/maanden de aandeelhouders NOOIT geïnformeerd over deze toch wel heel belangrijke zakelijke gesprekken met Hertz, dus Tesla is duidelijk schuldig aan marktmanipulatie, en duidelijk schuldig aan handel met voorkennis.
Naar mijn mening is dit marktmanipulatie en handel met voorkennis door Hertz en Tesla.
Dit zijn strafbare feiten.
Als aandeelhouder van Tesla en Hertz verwacht ik 100% eerlijkheid, 100% transparantie en 100% RESPECT.
Marktmanipulatie en handel met voorkennis door een beursgenoteerde onderneming moet men bestraffen.
Gewoon mijn mening.