AMG « Terug naar discussie overzicht

AMG 2024

9.113 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 ... 452 453 454 455 456 » | Laatste
nine_inch_nerd
1
Een visie van de Wouter Slot. Een technische benadering...

3 favoriete aandelen voor 2025, waaronder AMG.

AMG

AMG heeft een lange periode onder druk gestaan. Het aandeel verloor vanaf de piek van medio 2023 tot aan de bodem begin dit jaar meer dan 70% van zijn waarde, als gevolg van aanhoudende verkoopdruk en zorgen over volatiliteit in de grondstoffenmarkten.
AMG nadert nu een belangrijke steunzone, gevormd door de bodems van 2016 en 2020. De verkoopdruk droogt op, wat zich uit in een meer consoliderend koersverloop. Om het technische beeld verder te versterken, moet AMG de weerstand rond €17,50 doorbreken. Boven dit niveau wordt een langetermijnbodem bevestigd, wat de weg vrijmaakt voor een nieuwe stijgende trend.
Bijlage:
nine_inch_nerd
1
quote:

Kruimeldief schreef op 5 december 2024 12:24:

Welke andere twee noemde hij nog?
Schrik niet: TKWY + PHARM. Of je daar als AMG tussen moet zitten... :/
DeZwarteRidder
0
quote:

nine_inch_nerd schreef op 5 december 2024 12:28:

[...]
Schrik niet: TKWY + PHARM. Of je daar als AMG tussen moet zitten... :/
Ze kunnen alle 3 voor een verrassing zorgen.
nine_inch_nerd
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 5 december 2024 12:36:

[...]

Ze kunnen alle 3 voor een verrassing zorgen.
Nu ben ik gerustgesteld. Bedankt.
Bas2012
0
quote:

Aandachtige lezer schreef op 4 december 2024 11:13:

[...]

Het verhaal van het FD zal vast aan te vullen zijn, maar dat maakt wat ze zeggen nog niet onwaar. Maar als jullie echt overtuigd zijn dat het FD helemaal op het verkeerde spoor zit, is het dan misschien verstandig om hen een briefje te sturen, eventueel als ingezonden brief te plaatsen?
Hmm mijn punt was eerder dat er in FD artikel helemaal niet direct de link wordt gemaakt naar elektrificatie als causaal verband naar sluiten raffi. Artikel is correct en ik vulde alleen aan, punt is dat sluiten te maken heeft met capaciteitsoverschot Europa (en dat is al decennia zo ivm al decennia afnemende vraag olie op dit continent en elektrificatie is de laatste reden dat deze trend verder wordt doorgezet maar overal nog steeds klein is qua effect). De reden is simpel Europa heeft te veel capaciteit en is niet competitief door oude assets en dat is ook wat artikel zegt geef ingezonden brief nodig ;)
Mrs. Smith
0
De heren shorters hebben het aandeel nog prima in de hand. Alles precies in de gewenste bandbreedtes ........
Mrs. Smith
0
quote:

Siwu schreef op 5 december 2024 12:06:

amg wel rustig forum. eerste keer ingestapt blijkbaar slechte keuze.
???
Aurum
0
Zolang er geen goed nieuws komt druppelt dit aandeel gewoon langzaam naar beneden,.
Betweter
1
quote:

Mrs. Smith schreef op 5 december 2024 12:52:

De heren shorters hebben het aandeel nog prima in de hand. Alles precies in de gewenste bandbreedtes ........
Of de dames shorters. Geldhaaien zijn het ;-)
Kruimeldief
0
quote:

nine_inch_nerd schreef op 5 december 2024 12:28:

[...]
Schrik niet: TKWY + PHARM. Of je daar als AMG tussen moet zitten... :/
Thanks.
TKWY heb ik nooit zien zitten als business die lekker winst kon maken en mij dividend en koerswinst zou opleveren. De recente opleving vind ik ook zwaar overdreven, maar zij die de stukken hebben gun ik het uiteraard wel.
PHARM kun je een kleine gok mee wagen; zou inderdaad zomaar eens kunnen verrassen.
Mrs. Smith
1
quote:

Betweter schreef op 5 december 2024 15:54:

[...]

Of de dames shorters. Geldhaaien zijn het ;-)
Jaja uiteraard excuses er zitten ook enkele dames op de Anglicaanse Zuidas :) :)
Aandachtige lezer
0
quote:

Bas2012 schreef op 5 december 2024 12:49:

[...]

Hmm mijn punt was eerder dat er in FD artikel helemaal niet direct de link wordt gemaakt naar elektrificatie als causaal verband naar sluiten raffi. Artikel is correct en ik vulde alleen aan, punt is dat sluiten te maken heeft met capaciteitsoverschot Europa (en dat is al decennia zo ivm al decennia afnemende vraag olie op dit continent en elektrificatie is de laatste reden dat deze trend verder wordt doorgezet maar overal nog steeds klein is qua effect). De reden is simpel Europa heeft te veel capaciteit en is niet competitief door oude assets en dat is ook wat artikel zegt geef ingezonden brief nodig ;)
Ik las het in deze zin: "Transport gaat over op elektrificatie en dat drukt de vraag’, zegt Berkelder".
Aandachtige lezer
0
quote:

Mrs. Smith schreef op 6 december 2024 11:49:

www.reuters.com/business/autos-transp...
Er verandert van alles, maar voorlopig nog niet de behoefte aan lithium. Nu dus icm zwavel.
Aandachtige lezer
0
quote:

D30VOL3NT# schreef op 6 december 2024 17:07:

geen substantiële reactie, blijkbaar!!!
Valt inderdaad erg mee. Ook de lithiumprijzen zijn weer gestegen, dat helpt.
Op dit soort eenmalig berichten met indirecte invloed op de handel in grondstoffen in het algemeen en lithium in het bijzonder zien we meestal een redelijk sterke reactie, die dan meestal snel gecorrigeerd wordt, en per saldo weinig impact heeft. Tenzij je van daghandel houdt.
9.113 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 ... 452 453 454 455 456 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 31 jan 2025 17:35
Koers 14,060
Verschil +0,100 (+0,72%)
Hoog 14,060
Laag 13,820
Volume 144.299
Volume gemiddeld 255.463
Volume gisteren 298.819

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront