tatje schreef op 14 januari 2025 11:20:
Harold zei het al.
Goed zicht.
Deal activiteit groot, maar pas april 25 tm mrt 26 en daarna pas in de omzet.
Corinne zei het ook !
In 2025 we anticipate big change in the automotive industry, more change than it s seen over the past century , and we are ready for it.
Willem Strijbosch zei het ook.
The company is very optimisticfor 2025.
There are many deals up for grabs.
They may be further out, but we haven, t seen aautomotive pipeline like this.
Mijn conclusie :
De deal activiteiten automotive zijn geweldig tussen april 2025 en april 2026
en TT is klaar om veel van deze deals te winnen.Het is inderdaad een worst in de toekomst
Wat Enterprise betreft, omzet Q3 2024 41,7 ten opzichte van Q3 2023 36,8 een duidelijke vooruitgang, door bestaande klanten met onze LT produkten en door het winnen van commerciele deals.
Je kunt het 1 niet los zien van het anders.
2024 geen rsu meer maar performance shares.
TT wordt dan vergeleken met :
The rTSR is based on TomTom’s total
shareholder return relative to the MSCI
Europe Small Cap index return over a
three-year period.
Dus eind 2026 wordt TT vergeleken met de MSCI over 24 25 26 via de formule :
?eind koers - begin koers + dividend : door de begin koers maal 100%
6,50 - 6,50 + 0 : 6,50 maal 100%
Koers moet dus boven de 6,50 komen eind 2026, want dividend valt niet te verwachten
Blijft de koers steken op 6,50 of lager en geen dividend dan zie ik het zwart in voor de PS van de RVB en de ander toppers.
Ze verwachten dus een koers eind 2026 die hoger ligt dan 6,50.
Dus de Ps shares berekening en de uitspraken van Harold Corinne en Willem zeggen eigenlijk hetzelfde :-)
2026 wordt ons jaar :-)