D95 schreef op 7 maart 2015 13:49:
[...]
Ik had ook zo mijn twijfels over die busbaan. En heb toen een mail uit de deur gedaan en het volgende antwoord gekregen:
Geachte heer
Dank voor uw bericht van 25 februari jl.
Wij zijn nog steeds met de klant in gesprek om het probleem - dat wij via de media hebben vernomen - te begrijpen.
Wij kunnen ons niet vinden in de geschetste problemen. De busbaan is overigens operationeel.
Tot op heden hebben wij geen claim ontvangen van de klant en hebben geen andere zienswijze.
Er was ten tijden van de presentatie van de jaarcijfers geen nieuwe informatie beschikbaar.
Met vriendelijke groet,
Joost van Galen
Manager investor relations and merger & acquisitions
Royal BAM Group nv / Runnenburg 9, 3981 AZ Bunnik / Postbus 20, 3980 CA Bunnik
Telephone: +31 30 659 87 07 / Mobile: +31 6 31666791
E-mail:
j.van.galen@bamgroep.nlTrade Register: Nr 30058019 / Website:
www.bam.nlIk vat dit op als dat ze nog in gesprek zijn. Niet goed zou je denken. Maar omdat er in staat dat ze geen claim hebben ontvangen is er niks aan de hand. BAM stelt zich hier op als een meewerkende partij. Die een oplossing wil. En omdat er geen claim is ingediend heb ik het vertrouwen dat ze er samen wel uitkomen. Ook wil het zeggen dat de andere partij niet zo sterk in zijn schoenen staat. BAM echter wel, de busbaan is immers operationeel.