Waarom Consumer verkopen.
Draagt bij aan de winst, net als de overige divisies.
Zou je kapitaliseren, dan zou je zien dat alle 4 die divisies bijdragen.
De data die uit de kastjes komt, is ook HEEL bruikbaar.
Op de laatste AVA zei Harold Goddijn het al.
De kaarten die wij maken kosten heel veel geld.
Maar rond 1 miljard zeg ik zijn alle kosten gedekt, dus alle meer omzet hebben bijna geen extra kosten nodig en die omzet maal de marge is pure winst en geeft een super leverage.
500 miljoen meer omzet met bijna geen exta kosten, mits de huidige marge blijft dus 500 maal 90 is 450 miljoen extra winst voor belasting.
Een 2 euro per aandeel.
Alles ligt volgens mij op schema, de kastjes dalen iets sneller dan voorzien, zodat het kruisen van kastjes en sport iets langer duurt.
Maar we liggen op schema met andere divisies.
Alleen we zien geen winst voor 2017 en ook niet voor 2018, plus als je geen winst laat zien en je houdt alle namen achter die de koers een duw in de goed richting geven, gebeurt er heel weinig.
300 miljoen automotive contracten in 2015.
300 miljoen automotive contracten in 2016. ( markt was kleiner dan in 2015 ) je wint dus in 2016 weer marktaandeel tov 2015.
Ik denk dat 2017 dat weer een grotere markt gaat laten zien ( volgens HG )dan 2016 met een winnend marktaandeel, dat TT naar 350 tot 450 gaat.
Al die namen die ook vaak door TT ers zijn genoemd, of op 1 of andere manier gesuggereerd, gaan er voor zorgen dat ik helemaal achter de uitspraak van HG sta, 2020 marktaandeel automotive 50%.
Ik denk dat het met SDC nog groter gaat worden.
En dat gaat, nee KAN niet lang meer duren.
Iedereen was in okt 2016 82% bezig met testen van TT SDC, het ei is miz gelegd, of bijna gelegd.
Heel veel insiders weten meer, maar of ze nog aan veel aandelen TT kunnen kopen, nu de kleintjes die verkopen opdrogen en de shorters moeten sluiten, is DE vraag.
We winnen ook in Noord Amerika zei HG eind vorig jaar.
Wat winnen ze dan volgens jullie, prijzen of automotive contracten.
TJA.