robrdam schreef op 12 februari 2023 15:00:
[...]
Wanneer landen de "believers" in een downfall van Philips weer met hun voetjes op de grond?
Inhoudelijk is het punt reeds vele malen gemaakt, maar komt niet aan. Toch ten overvloede: een claim van een letselschadeadvocaat wil niet zeggen dat die ook terecht is. Ze proberen gewoon wat, kijken wat er blijft plakken met een flintertje twijfel.
Philips reageert daarop met onafhankelijke onderzoeken die laten zien dat er inderdaad niets aan de hand is. Het geeft wel het dilemma weer waar je in terecht komt als mensen in hun Respironics piepschuimkorreltjes aantreffen. Je kunt zeggen: "niets aan de hand, niet meer met ozon schoonmaken, even de korreltjes eruit blazen met wat perslucht dan kun je weer jaren verder". Maar dan krijg je het verwijt dat je het probleem niet serieus neemt en de zorgen en angsten van gebruikers alleen maar verergert. Als je reageert met "iedereen krijgt gratis een nieuw apparaat" krijg je te horen: "zie je wel, het is niet pluis anders zouden ze deze maatregelen niet nemen". Uiteindelijk zal een rechter moeten bepalen of er verband is tussen de gemelde klachten en het Respironics apparaat dat al dan niet op de voorgeschreven wijze gereinigd is.
Tenslotte moeten we vooral niet vergeten dat Respironics maar een klein deel van Philips is, dit deel gaat in 2023 en verder weer presteren en zich voegen bij de rest van de goed presterende onderdelen van Philips.
Het is nog niet te laat, je kunt je mening nog herzien en je aansluiten bij de "believers" in een mooie toekomst voor Philips!