Ebusco « Terug naar discussie overzicht

Ebusco 2024

12.943 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 ... 644 645 646 647 648 » | Laatste
a gruijthuijsen
0
quote:

Marcel H. schreef op 18 augustus 2024 17:33:

[...]

Dit weekend gebeurt er niets.
Ebusco zal wel worden overgenomen.
In ruil daarvoor verdwijnt het aandeel
van de beurs en ontvangen
de aandeelhouders niets.
silverbullet
2
quote:

stot schreef op 19 augustus 2024 09:47:

Leuk aandeel voor de daytraders . Zonder nieuws 6 procent hoger
En als de sledgehammer voorbij komt -99.9%
Bye
1
quote:

stot schreef op 19 augustus 2024 09:47:

Leuk aandeel voor de daytraders . Zonder nieuws 6 procent hoger
Weer terug bij de basis. Belangstellenden kunnen weer instappen.
De rit richting 1.10 gaat spoedig van start.
Forecast2006
0
quote:

Marcel H. schreef op 19 augustus 2024 16:17:

[...]

Weer terug bij de basis. Belangstellenden kunnen weer instappen.
De rit richting 1.10 gaat spoedig van start.
Gaat lekker vandaag.

Kind regards,
Forecast
Bye
0
quote:

Forecast2006 schreef op 20 augustus 2024 14:16:

[...]

Gaat lekker vandaag.

Kind regards,
Forecast
Je verdient vandaag flink met dit aandeel.
Bye
0
quote:

Forecast2006 schreef op 20 augustus 2024 14:16:

[...]

Gaat lekker vandaag.

Kind regards,
Forecast
Heb je je mooie winst vandaag al verzilverd
of wacht je nog op €1.10? Of meer…..
Forecast2006
0
quote:

Marcel H. schreef op 20 augustus 2024 20:07:

[...]

Heb je je mooie winst vandaag al verzilverd
of wacht je nog op €1.10? Of meer…..
Meeeer.

Kind regards,
Forecast
Bye
1
quote:

Forecast2006 schreef op 20 augustus 2024 21:40:

[...]

Meeeer.

Kind regards,
Forecast
Nog even geduld. Koersexplosie is aanstaande.
G20 Xdrive
1
Met zoveel orders ongeveer 1600 bussen moet er toch zeker een regeling getroffen kunnen worden, er moeten toch zeker bussenbouwers zijn voor samenwerking.
Mocht er een samenwerkings verband komen gaat het hele proces in een stroomversnelling lijkt me. Mede de koers naar hogere sferen.
Jantine weet het beter
1
quote:

G20 Xdrive schreef op 21 augustus 2024 11:41:

Met zoveel orders ongeveer 1600 bussen moet er toch zeker een regeling getroffen kunnen worden, er moeten toch zeker bussenbouwers zijn voor samenwerking.
De concurrentie weet allang wat de aandeelhouders nog niet weten of stug blijven ontkennen.... Er valt helemaal niets te winnen bij een samenwerking c.q. overname. Niet qua kennis en niet qua productiecapaciteit .
Bye
0
quote:

G20 Xdrive schreef op 21 augustus 2024 11:41:

Met zoveel orders ongeveer 1600 bussen moet er toch zeker een regeling getroffen kunnen worden, er moeten toch zeker bussenbouwers zijn voor samenwerking.
Mocht er een samenwerkings verband komen gaat het hele proces in een stroomversnelling lijkt me. Mede de koers naar hogere sferen.
Bijvelds EN de bussenbouwers willen niet.
Meerdere bussenbouwers verkeren in zwaar weer.
Ebusco hoort daar ook bij.
Een overname behoort misschien tot
de mogelijkheid.
De tijd begint te dringen.
G20 Xdrive
0
quote:

Jantine weet het beter schreef op 21 augustus 2024 12:03:

[...]

De concurrentie weet allang wat de aandeelhouders nog niet weten of stug blijven ontkennen.... Er valt helemaal niets te winnen bij een samenwerking c.q. overname. Niet qua kennis en niet qua productiecapaciteit .
Een goed product waar veel vraag naar is moet toch zeker een betere weg vinden naar hun klanten, dan krijg je automatisch nog meer bestellingen.
Bye
0
quote:

G20 Xdrive schreef op 21 augustus 2024 12:10:

[...]
Een goed product waar veel vraag naar is moet toch zeker een betere weg vinden naar hun klanten, dan krijg je automatisch nog meer bestellingen.
Bestellingen zijn de laatste zorg
voor co-CEO Bijvelds.
Geldtekort is het grootste probleem.
Een succesvolle emissie of
omvangrijke geldlening heeft
prioriteit.
StoplossBurner
1
quote:

G20 Xdrive schreef op 21 augustus 2024 11:41:

Met zoveel orders ongeveer 1600 bussen moet er toch zeker een regeling getroffen kunnen worden, er moeten toch zeker bussenbouwers zijn voor samenwerking.
Mocht er een samenwerkings verband komen gaat het hele proces in een stroomversnelling lijkt me. Mede de koers naar hogere sferen.
Je bedoelt samenwerken met busproductie- en assemblage partners ofzo? Goed idee, lijkt ook wel heel erg op wat ze nu al tijden proberen te doen nadat het zelfstandig opzetten van dit soort lijnen zoals verwacht (behalve door Ebusco zelf) niet zo makkelijk bleek. Volg je het bedrijf wel? Ze proberen dit nu met partners die ook nog zullen moeten accepteren dat ze pas over een half jaar, ooit, misschien, als het meezit, volledig betaald worden.
Jantine weet het beter
0
quote:

G20 Xdrive schreef op 21 augustus 2024 12:10:

[...]
Een goed product waar veel vraag naar is moet toch zeker een betere weg vinden naar hun klanten, dan krijg je automatisch nog meer bestellingen.
1600 bussen in bestelling is niet veel hoor! In die wereld noemen ze dat "gerommel in de marge".
Bye
0
quote:

Jantine weet het beter schreef op 21 augustus 2024 12:22:

[...]

1600 bussen in bestelling is niet veel hoor! In die wereld noemen ze dat "gerommel in de marge".
De ´Bijvelds-planning´ was assemblage-fabricage van 3000 bussen per
jaar, ca. 40% van de jaarlijkse aankoop van bussen in Europa.
StoplossBurner
0
quote:

Marcel H. schreef op 21 augustus 2024 12:38:

[...]

De ´Bijvelds-planning´ was assemblage-fabricage van 3000 bussen per
jaar, ca. 40% van de jaarlijkse aankoop van bussen in Europa.
Slechts zo'n 8000 bussen per jaar die aangekocht worden in heel Europa lijkt mij erg weinig; heb geen enkel artikel kunnen vinden die dat getal ondersteund. Dus ben benieuwd naar je bron. De grootte van de markt is momenteel, en ook niet op de middellange termijn, niet het probleem voor Ebusco, daar is iedereen het wel over eens. Overigens begin dit jaar ook al aangegeven dat in Duitsland subsidies voor aanschaf EV bussen gestopt is, en dat dat wel juist Ebusco flink zou gaan raken m.b.t. orders op in ieder geval de korte termijn. Omdat Duitsland tot op heden de belangrijkste markt, en fijn dichtbij kijkend naar de after-sales, is voor Ebusco.
Jantine weet het beter
0
quote:

Marcel H. schreef op 21 augustus 2024 12:38:

[...]

De ´Bijvelds-planning´ was assemblage-fabricage van 3000 bussen per
jaar, ca. 40% van de jaarlijkse aankoop van bussen in Europa.
www.mobiliteit.nl/ov/2024/02/16/aande...,plaats%2C%20met%20167%20geregistreerde%20stekkerbussen.

Tja er zijn wel meer cijfertjes uit zijn koker niet uitgekomen....
Bye
0
quote:

Jantine weet het beter schreef op 21 augustus 2024 12:51:

[...]

www.mobiliteit.nl/ov/2024/02/16/aande...,plaats%2C%20met%20167%20geregistreerde%20stekkerbussen.

Tja er zijn wel meer cijfertjes uit zijn koker niet uitgekomen....
Het marktaandeel groeit nog steeds, dieselbussen worden voornamelijk vervangen
door e-bussen.
Ebusco levert op dit moment ca. 200 bussen per jaar.
Uitsluitend leveringen door Ebusco zal leiden tot een
Europees aanzienlijk en blijvend tekort............
Ook de Nederlandse markt is al groter.
12.943 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 ... 644 645 646 647 648 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 7 mrt 2025 17:35
Koers 0,586
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 0,000
Laag 0,000
Volume 0
Volume gemiddeld 1.284.979
Volume gisteren 0

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront