De week is afgelopen...doodse stilte.
En al komt Sopheon voor half april, of ergens anders in dit jaar, met het ALLERBESTE nieuws: mij persoonlijk maakt het niets meer uit.
De Sopheon-aandeelhouder is, NET ZOALS BIJ VEEL ANDERE BEDRIJVEN, net als het moderne slachtvee: uitmelken tot je geen melk meer geeft, en dan "ruimen".
Ik heb nu een aantal maanden alle gelegenheid gehad, om de PR van Sopheon en Versatel met elkaar te vergelijken, en dat is gewoon een WERELD aan verschil, ongeacht de verschillende branches.
Mijn bevindingen van augustus vorig jaar m.b.t. Sopheon, hier indertijd gepost, zijn ruim een half jaar later weer en weer en nog weer eens bevestigd: Sopheon heeft uitstekende produkten, maar belabberde verkopers + klantvriendelijkeid.
Accolade in andere handen was een veel groter succes geweest, dan het nu is.
De Produkt-analyses van RICK zijn niet te overtreffen, evenals zijn branche-nieuws.
Maar een bedrijf als Sopheon, dat zo'n uitmuntend produkt niet weet te verkopen, EN ER OOK NIET IN SLAAGT om overlevingsfinanciering te verkrijgen, is gewoon een drama.
Konstant word je als aandeelhouder aan het lijntje gehouden.
Geen cijfers.
Geen positief bedrijfsnieuws.
Dit forum heeft zich zelfs al zo ver aan het management van Sopheon aangepast dat het zich afvraagt, of Sopheon het niet te druk heeft, om met cijfers te komen.
Nou vraag ik je toch....
Juist een kleine winkel als Sophie dient haar definitieve cijfers al op 2 januari bekend te maken!
En, absoluut HOOGgewaardeerde vaste forumleden: jullie doen je best om er nog iets van te maken, maar de feiten tonen, dat je intussen ook de moed in de schoenen hebt laten zakken.
Vroeger, tot voor kort zelfs, was er regelmatig nog een Goedemorgen van Schnoebel.
Hij durft het niet meer aan, terecht, want er moeten in principe al heeeel wat schoenen worden opgegeten!
Nou laat ik maar eens stoppen.
Let wel: ik val NIEMAND persoonlijk aan op dit forum, ik val WEL het Sopheonmanagement aan, dat een voortreffelijk produkt zelfs in UITERST GOEDE TIJDEN (=bezuinigen!!!!) blijkbaar, laat ik vriendelijk blijven, "niet goed genoeg" weet te verkopen.
Hopelijk leest het management op dit overigens voortreffelijke forum mee, en laat het deze goedbedoelde spiegel tot zich doordringen.
Ik heb er helaas een hard hoofd in.
Verras mij maar aangenaam, Sopheon.
Vanaf a.s. zondag tot en met zaterdag heb je, tijdens mijn verblijf in de USA, de tijd om orde op zaken te stellen, en EINDELIJK eens duidelijkheid te verschaffen.
Want zo moeilijk is je boekhouding niet!!
En je vooruitzichten voor 2003 dienen zo langzamerhand ook eens duidelijk te zijn: het is nu bijna april.
Je aandeelhouders (en je hebt wel HEEL VEEL aandelen gecreeerd!!) zijn geen vee.
En als dit bericht volgende week om deze tijd niet heeft geholpen: dan vertaal ik het toch gewoon in het Engels, en stuur het rechtstreeks naar je op.
Sterkte allemaal, John.
P.S. 1. JA: ik ben kwaad op Sopheon, witheet zelfs.
P.S. 2. Rick: graag copy/paste + jouw aanbeveling naar Sopheon.