voda schreef:
Ach ja...
Binnenkort steekt Alex de handelssite in een nieuw jasje. De verbeterde vormgeving maakt de site nog overzichtelijker. Hierdoor vindt u straks eenvoudiger uw weg. De site bevat uiteraard nog steeds dezelfde functionaliteiten. Ook aan de navigatie hebben we niets veranderd. U plaatst dus nog steeds op dezelfde manier uw orders.
We informeren u binnenkort via een bericht op de handelssite over het moment waarop de vernieuwde site wordt gelanceerd.
Alvast een kijkje nemen?
Bent u benieuwd naar de nieuwe Alex-site? Bekijk dan de korte video. Daarin vertellen wij u meer over de nieuwe site en de visie hierachter. Op onze speciale informatiepagina vindt u ook schermvoorbeelden en veelgestelde vragen.
Klantsuggesties hebben een belangrijke rol gespeeld in het verbeteren van de vormgeving. Daarom zijn we erg benieuwd naar uw mening. Uw opmerkingen en suggesties kunt u sturen naar
info@alex.nl.
Met vriendelijke groet,
Matthijs Aler
Directeur Alex Vermogensbank
>>>>>>>
Tja Voda leuk,
Ik praat nu over Alex, maar zit bij VEB; echter dat platform is een en dezelfde.
De goedkoperen tarieven heb ik te danke vanwege 1350 euro die ik aan Veb heb moeten betalen.
Hoe dan ook; huidig contact gaat via Alex en er hebben zich de afgelopen jaren heel wat ``rottigheidjes`` voor gedaan. Maar moet ik nu de VEB aanklagen? ::_))
Tja; stand ondertussen na 2 uren en 20 minuten; nog niks en alweer 5 minuten gebeld met Alex.