Versatel « Terug naar discussie overzicht

Verloren zaak !

14 Posts
[verwijderd]
2
Voor mij is de tijd aangebroken om te realiseren dat het bezit van Versatel aandelen een verloren zaak is. Eerst nog een twijfel: lage koers, zal ik bijkopen? Maar ik zie geen reden meer dat de koers significant zal stijgen.

Helaas, vaarwel Versatel.
Marti.
[verwijderd]
0
quote:

MartiLou schreef:

Voor mij is de tijd aangebroken om te realiseren dat het bezit van Versatel aandelen een verloren zaak is. Eerst nog een twijfel: lage koers, zal ik bijkopen? Maar ik zie geen reden meer dat de koers significant zal stijgen.

Helaas, vaarwel Versatel.
Marti.
Een reden zou kunnen zijn dat er door de minderheidsaandeelhouders enkele gerechtelijke procedures gestart gaan worden..
[verwijderd]
0
quote:

imgone schreef:

Een reden zou kunnen zijn dat er door de minderheidsaandeelhouders enkele gerechtelijke procedures gestart gaan worden..
Dat is één reden om nog even te wachten.

J99
[verwijderd]
0
quote:

Johnny99 schreef:

[quote=imgone]
[/quote]

Dat is één reden om nog even te wachten.

J99
even? of drie jaar
[verwijderd]
0
Wat een vuurwerk vandaag ! Met een omzet van krap 10k is Versatel toch wel een centje naar beneden gegaan. Ik ben benieuwd wat er gebeurt als iemand eens goed zijn winst op dit fonds wilt verzilveren, of een weg naar beneden als meer voor de hand liggend beschouwd. Ik waag net als de vorige keer wel weer een long gokje op een koers van een paar cent..
Iemand een mening?
[verwijderd]
0
En die is? Low 2002 van 20 cent? Duidelijk is dat met het doorbreken van de steun rond de 80 cent er een flinke steun zal vallen.
[verwijderd]
0
Ondernemerskamer doet morgenochtend om 10:00u uitspraak inzake het enqueteverzoek van de minderheidsaandeelhouders tegen Versatel.
[verwijderd]
0
Ondernemingskamer: geen enquete naar overname Versatel

AMSTERDAM (Dow Jones)--De Ondernemingskamer in Amsterdam heeft vrijdag het verzoek van een aantal aandeelhouders van Versatel om een enquete te gelasten naar de overname van het Amsterdamse telecomconcern door de Zweedse branchegenoot Tele2 afgewezen.

De aandeelhouders wilden met name dat de rol van het voormalige bestuur van Versatel wordt onderzocht. Ze vinden dat dit bestuur te snel akkoord gegaan is met het bod van EUR2,20 dat de Zweden in de zomer van 2005 uitbrachten op Versatel.

"Er bestaan geen gronden van twijfel aan het beleid van Versatel", zei Huub Willems, president van de Onxdernemingskamer.

Tele2 heeft circa 80% van de aandelen bemachtigd onder het bod. De resterende stukken zijn in handen van enkele hedgefunds onder leiding van Centaurus en wat particuliere beleggers die zich verenigd hebben in de groep TeleNee.

[verwijderd]
0
sssssssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllll

weg met die troep, hoop andere aandelen

advies: sell
[verwijderd]
0
quote:

comeyertje schreef:

sssssssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllll

weg met die troep, hoop andere aandelen

advies: sell
je toetsenbord functioneerd niet helemaal, sell advies staat al 1 jaar lang. Een belegger dacht weg met die 2500K. En hedgeboys hebben nog meer shit in hun mik,maar ja wat moeten ze anders?
[verwijderd]
0
quote:

Plopplop schreef:

Ondernemingskamer: geen enquete naar overname Versatel

AMSTERDAM (Dow Jones)--De Ondernemingskamer in Amsterdam heeft vrijdag het verzoek van een aantal aandeelhouders van Versatel om een enquete te gelasten naar de overname van het Amsterdamse telecomconcern door de Zweedse branchegenoot Tele2 afgewezen.

De aandeelhouders wilden met name dat de rol van het voormalige bestuur van Versatel wordt onderzocht. Ze vinden dat dit bestuur te snel akkoord gegaan is met het bod van EUR2,20 dat de Zweden in de zomer van 2005 uitbrachten op Versatel.

"Er bestaan geen gronden van twijfel aan het beleid van Versatel", zei Huub Willems, president van de Onxdernemingskamer.

Tele2 heeft circa 80% van de aandelen bemachtigd onder het bod. De resterende stukken zijn in handen van enkele hedgefunds onder leiding van Centaurus en wat particuliere beleggers die zich verenigd hebben in de groep TeleNee.

Helemaal onverwacht kan dit niet zijn.

Er is nog nooit, ook niet op dit forum, aannemelijk gemaakt dat Versatel (bestuur) iets onoirbaars heeft gedaan.

Het waren altijd veronderstellingen, aannames, verdachtmakingen etc zonder bewijs of redelijke onderbouwing.

Dus deze uitslag kan niemand verbazen, hoogstens zal het voor sommige een teleurstelling zijn dat ze verkeerd gegokt hebben.

14 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

AEX
911,34  +0,62  +0,07%  07 mrt
 Germany40^ 23.212,60 -0,88%
 BEL 20 4.469,34 +0,13%
 Europe50^ 5.520,52 +0,95%
 US30^ 42.798,70 0,00%
 Nasd100^ 20.187,80 0,00%
 US500^ 5.768,30 0,00%
 Japan225^ 37.281,60 0,00%
 Gold spot 2.909,90 0,00%
 EUR/USD 1,0836 +0,03%
 WTI 66,99 0,00%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

ACOMO +9,95%
Kendrion +8,38%
CM.COM +6,94%
WDP +5,16%
Accsys +3,28%

Dalers

AMG Critical ... -7,95%
ArcelorMittal -5,25%
Air France-KLM -4,93%
ADYEN NV -4,15%
TomTom -3,57%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront