manvanriet schreef op 15 augustus 2011 18:45:
Een stukje van beurs.nl 12 augustus 2011:
Na lange tijd steun te hebben kunnen vinden rond de 1,40 euro, daalde het aandeel Logica natuurlijk mee met de anderen op het moment dat alles in elkaar donderde. Nu het erop begint te lijken dat de markten wat kunnen gaan herstellen wordt het interessant om de goede aandelen eruit te pikken die extra van een stijging kunnen gaan profiteren. Eerder wees ik al op Volkswagen en andere aandelen uit de Duitse autoindustrie, vandaag wijs ik u graag op Logica uit "onze eigen" Midkap.
e bodem van 1,40 euro heeft geen stand gehouden door overmacht van het algemene sentiment. Momenteel zien we echter dat de koers enorm oversold is en dat er de laatste dagen steun gevonden lijkt te kunnen worden rond de 1,00 euro. Dit gebeurt met flink bovengemiddeld volume en het lijkt er dan ook op dat er grote partijen aan het inslaan zijn. Er is in ieder geval iets aan de hand. Omdat het hier fundamenteel gezien gewoon om een goed aandeel gaat heb ik momenteel mijn ogen gericht op een turbo long voor een kort ritje omhoog.
Met hartelijke groet, Selwyn Duijvestijn
Dus volgens mij inderdaad ook rustig blijven zitten.