Heineken « Terug naar discussie overzicht

Heineken 2025

3.327 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 160 161 162 163 164 165 166 167 » | Laatste
bp5ah
1
quote:

effegenoeg schreef op 26 februari 2025 13:47:

[...]

Hoe vaak heb ik ThyssenKrupp genoemd onlangs!
Niet helemaal waar ffgenoeg, die werd door mij al veel eerder aangehaald, toen stond 't nog in de pettermodus maanden en maanden terug, denk alleen niet op dit forum, zal wel NN geweest zijn.

Die gaan ook weer dalen :) lol
bp5ah
0
Calimero
0
quote:

bp5ah schreef op 26 februari 2025 14:37:

[...]
Mooi plaatje, die voorste ben ik niet ;)
:)

Elke dag honderden kansen op de markten ... dus nooit haast hebben ...

Hoe is het met je Fibonacci-studie ???
bp5ah
3
quote:

Calimero schreef op 26 februari 2025 14:42:

[...]
:)

Elke dag honderden kansen op de markten ... dus nooit haast hebben ...

Hoe is het met je Fibonacci-studie ???
Studieverlof :)
Calimero
0
quote:

bp5ah schreef op 26 februari 2025 14:51:

U.S. stock futures point higher ahead of much-anticipated Nvidia earnings

www.investing.com/news/stock-market-n...
Spannend hoor ... :)
Bijlage:
effegenoeg
0
quote:

bp5ah schreef op 26 februari 2025 15:16:

UK plans Ukraine talks and Trump debrief with European leaders on Sunday

www.investing.com/news/economy-news/u...
Gelukkig hebben we Heineken!
bp5ah
0
quote:

effegenoeg schreef op 26 februari 2025 15:42:

[...]

Gelukkig hebben we Heineken!
Je bent iig standvastig ffgenoeg.

Je knipperde niet bij <65 en nu knipper je nog niet :)

Bijna €3 voor je.

Moet je de verzekeraars 's kijken, NN 48.6+
effegenoeg
0
quote:

bp5ah schreef op 26 februari 2025 15:45:

[...]
Je bent iig standvastig ffgenoeg.

Je knipperde niet bij <65 en nu knipper je nog niet :)

Bijna €3 voor je.

Moet je de verzekeraars 's kijken, NN 48.6+
Ik heb ze uit verveling gekocht na die afschrijving met een voor mijn doen kleine positie. Ook het feit dat jij een trader bent maakt hier het verschil.
bp5ah
1
quote:

effegenoeg schreef op 26 februari 2025 15:56:

[...]

Ik heb ze uit verveling gekocht na die afschrijving met een voor mijn doen kleine positie. Ook het feit dat jij een trader bent maakt hier het verschil.
Altijd erin is beter vaak, en dan kan je in die positie altijd nog af en toe een trade doen.

Dan heb je 's verrassing er bij, zie j.e.t. deze week.

Ik weet dat ook, maar dan denk je, kan nog wel, tot het niet meer kan, dus dan moet je ze hebben op die lage koersen.

Heineken is al een rijksdaalder boven het laatste afgegeven koersdoel dat was 80 van 21 feb. Nu staan er nog twee van rond die datum van 85.

Niet te geloven, in sneltreinvaart ging dat, zonder noemenswaardig terug ook nog.
Hans2021
0
quote:

bp5ah schreef op 26 februari 2025 16:04:

[...]
Altijd erin is beter vaak, en dan kan je in die positie altijd nog af en toe een trade doen.

Ik weet dat ook, maar dan denk je, kan nog wel, tot het niet meer kan, dus dan moet je ze hebben op die lage koersen.

Heineken is al een rijksdaalder boven het laatste afgegeven koersdoel dat was 80 van 21 feb. Nu staan er nog twee van rond die datum van 85.

Niet te geloven, in sneltreinvaart ging dat, zonder noemenswaardig terug ook nog.
Gewoon een gedeelte van je kapitaal in een vaste (buy en Hold) porto houden. En een ander deel wellicht traden. Zoiets.
effegenoeg
1
quote:

bp5ah schreef op 26 februari 2025 16:04:

[...]

Zulke momenten maken mindere tijden meer dan goed. Altijd belegd blijven is mijn credo.
White Arrow
1
quote:

Hans2021 schreef op 26 februari 2025 16:10:

[...]

Gewoon een gedeelte van je kapitaal in een vaste (buy en Hold) porto houden. En een ander deel wellicht traden. Zoiets.
Trading around a core position. Precies wat ik doe en BP deed. Dat je uit Heineken stapt begrijp ik wel. NN niet. Nu wel weer een deel eruit, maar ik stap er net zo makkelijk weer in bij een terugval.
bp5ah
0
quote:

White Arrow schreef op 26 februari 2025 16:17:

[...]

Trading around a core position. Precies wat ik doe en BP deed. Dat je uit Heineken stapt begrijp ik wel. NN niet. Nu wel weer een deel eruit, maar ik stap er net zo makkelijk weer in bij een terugval.
Dat was een beetje dom.

Zelfs geen zin om shell terug te kopen voor 31.85, ook een beetje dom.

Overkant flippert na moeizame start weer aardig omhoog.

Ik heb kaarsen gehaald bij de Action, die ga ik branden vanavond voor slechte cijfers NVIDIA :)

Ik heb zo'n vermoeden dat dat niet gaat werken, 't moet omhoog blijkbaar.

Ik hou me ff rustig Witte Pijl, mijn timing heeft mij verlaten, so be it ...

D'er komt wel weer reuring, twee van zulke dagen bij de verzekeraars en ze zijn de koersdoelen voorbij.

Lagere topje voor Shell vandaag dan ben ik al tevreden, misschien lukt 31.6 nog binnenkort ...
bp5ah
0
quote:

effegenoeg schreef op 26 februari 2025 16:10:

[...]

Zulke momenten maken mindere tijden meer dan goed. Altijd belegd blijven is mijn credo.
Toch zul je af en toe wat moeten verzilveren, dan is de methode witte pijl de goeie.
bp5ah
0
quote:

Fredt de onnozele goudzoeker schreef op 26 februari 2025 16:37:

Ach ja. Eind van de rit kopen en verkopen we allemaal te vroeg of te laat.
Kansen Fredt :)

Die koop ik morgen als ze dan 13% dalen ;)

Wolters Kluwer A WKL | NL0000395903 EAM € 153,10 -19,25 -11,16%

Olie begint weer te petteren, misschien komt d'er deze week voor Shell nog een beter moment, dat ligt minder al een tijdje.

Brent rond daylow, kijk nooit naar WTI.

www.investing.com/commodities/brent-oil
3.327 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 160 161 162 163 164 165 166 167 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 feb 2025 17:35
Koers 82,280
Verschil +1,560 (+1,93%)
Hoog 82,780
Laag 80,640
Volume 1.713.145
Volume gemiddeld 812.671
Volume gisteren 1.207.386

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront