Celyad « Terug naar discussie overzicht

Celyad 2025

251 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 8 9 10 11 12 13 | Laatste
Garre
0
Ok, wel resoluut om te zeggen dat de financiële injectie niet gaat komen? Insider?;) dus wachten op wat fortress gaat bieden? Tja ,ben benieuwd dan.
Hercule Poirot
1
quote:

Garre schreef op 25 februari 2025 13:19:

Ok, wel resoluut om te zeggen dat de financiële injectie niet gaat komen? Insider?;) dus wachten op wat fortress gaat bieden? Tja ,ben benieuwd dan.
Totaal geen insider, maar ik denk even vanuit hun kant. Waarom Celyad op de beurs houden als je net zulke goede resultaten geboekt hebt. Daar wil je toch optimaal van profiteren? Dat doe je door Celyad van de beurs te halen. Ze hoeven nog maar 45% te kopen. 15 miljoen aandelen x 1,50? 22,5 miljoen neertellen en het bedrijf is van hun.
Garre
0
Oh ja begrijp zeker uw redenatie hoor, zeer logisch en ook iets wat zo uitgevoerd kan worden, alleen de andere grootaandeelhouder zal ook wel wat willen,lijkt me , kan ook de reden zijn dat ze toch een serieus bod dan moeten doen. Nou ben benieuwd of dit dan gaat gebeuren.
Voorheen_bekend_als_Test
0
Spoorstudent
0
Bij aantreden van de nieuwe CEO 4 maanden geleden

Celyad Oncology, a Euronext-listed biotech company specializing in chimeric antigen receptor (CAR) T-cell therapies, has announced the appointment of Matt Kane as its new CEO, effective October 1. With over 20 years of leadership experience in the biotech sector, Kane is well-equipped to drive Celyad's mission forward.

• Matt Kane is a pioneer in genome editing and has a proven track record in developing innovative therapies.
• He led the first in vivo gene insertion therapeutic to receive clinical evaluation clearance and has developed multiple allogeneic CAR T-cell therapies targeting cancer.
• Previously, he served as CEO of Tune Therapeutics, focusing on epigenetic editing, and co-founded Precision BioSciences, overseeing its IPO and growth as CEO until 2021.

As Celyad continues to advance its CAR T-cell therapies, Kane’s extensive experience and vision will be crucial in navigating the dynamic biotech landscape and enhancing the company's strategic direction.

We are excited for the future of Celyad Oncology under Matt Kane’s leadership!
Voorheen_bekend_als_Test
0
quote:

Spoorstudent schreef op 26 februari 2025 06:39:

Bij aantreden van de nieuwe CEO 4 maanden geleden

Celyad Oncology, a Euronext-listed biotech company specializing in chimeric antigen receptor (CAR) T-cell therapies, has announced the appointment of Matt Kane as its new CEO, effective October 1. With over 20 years of leadership experience in the biotech sector, Kane is well-equipped to drive Celyad's mission forward.

• Matt Kane is a pioneer in genome editing and has a proven track record in developing innovative therapies.
• He led the first in vivo gene insertion therapeutic to receive clinical evaluation clearance and has developed multiple allogeneic CAR T-cell therapies targeting cancer.
• Previously, he served as CEO of Tune Therapeutics, focusing on epigenetic editing, and co-founded Precision BioSciences, overseeing its IPO and growth as CEO until 2021.

As Celyad continues to advance its CAR T-cell therapies, Kane’s extensive experience and vision will be crucial in navigating the dynamic biotech landscape and enhancing the company's strategic direction.

We are excited for the future of Celyad Oncology under Matt Kane’s leadership!
Ik impliceerde niet dat Celyad er misschien dan maar het bijltje bij neer gaat gooien. Maar je moet je gewoon wel afvragen of Celyad nog iets op de beurs te zoeken heeft op dit moment. Ook als niet-beursgenoteerde onderneming zal het een CEO nodig hebben, dus dat Kane is aangesteld, zegt an sich niets over de toekomst van de Brusselse listing.

Nogmaals, ik hoop niet op een delisting, maar doen of dat een onmogelijk scenario is, is in mijn optiek je kop in het zand steken.
Spoorstudent
0
quote:

Voorheen_bekend_als_Test schreef op 26 februari 2025 07:48:

[...]

Ik impliceerde niet dat Celyad er misschien dan maar het bijltje bij neer gaat gooien. Maar je moet je gewoon wel afvragen of Celyad nog iets op de beurs te zoeken heeft op dit moment. Ook als niet-beursgenoteerde onderneming zal het een CEO nodig hebben, dus dat Kane is aangesteld, zegt an sich niets over de toekomst van de Brusselse listing.

Nogmaals, ik hoop niet op een delisting, maar doen of dat een onmogelijk scenario is, is in mijn optiek je kop in het zand steken.
Lastig te zeggen hoe groot de kans is op een delisting.
Laat ik een gooi doen 25%.
Voor de grootaandeelhouders lijkt me een alternatief lucratiever…
Diegy
0
quote:

Hercule Poirot schreef op 25 februari 2025 13:22:

[...]Totaal geen insider, maar ik denk even vanuit hun kant. Waarom Celyad op de beurs houden als je net zulke goede resultaten geboekt hebt. Daar wil je toch optimaal van profiteren? Dat doe je door Celyad van de beurs te halen. Ze hoeven nog maar 45% te kopen. 15 miljoen aandelen x 1,50? 22,5 miljoen neertellen en het bedrijf is van hun.
Ja dat zou inderdaad zomaar kunnen. Ben benieuwd of we eerdaags een bod kunnen verwachten op Celyad. Ze kunnen Celyad relatief goedkoop van de beurs halen. Koers nu weer rond de 50 cent. Mooi moment om weer in te stappen en een koop order te plaatsen voor een rit omhoog. Kooporder geplaatst voor een nieuwe rit omhoog
Diegy
0
quote:

Garre schreef op 25 februari 2025 07:09:

Fortress zit er dik in, net als die andere familie. €4,40 hebben ze in 2023 betaald per aandeel, dus ze blijven er vast in bij een eventuele financiële injectie. Nu met mooie ontwikkelingen.
Maar ja , waarschijnlijk zien we het de komende maanden.
Vorige week kwam Celyad met zeer positieve ontwikkelingen. Waarom zou Fortress een financiele injectie geven en niet gewoon Celyad relatief goedkoop van de beurs halen en een bod doen? Zeker gezien de positieve ontwikkelingen van vorige week. Laatste lijkt me meer logisch om te doen.

De bied zit trouwens aardig vol zie orderboek. Gaan we vandaag of morgen weer een spike omhoog krijgen? Is wachten tot er uit de laat word gekocht en dan volgen er weer meerdere en kan het snel gaan. Vorige week woensdag stond de koers nog op 85 cent.
251 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 8 9 10 11 12 13 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 feb 2025 17:35
Koers 0,532
Verschil -0,008 (-1,48%)
Hoog 0,559
Laag 0,532
Volume 47.739
Volume gemiddeld 69.813
Volume gisteren 43.441

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront