Ordina Beheer « Terug naar discussie overzicht

Ordina - Januari 2016

426 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 18 19 20 21 22 » | Laatste
drulletje drie
0
Voor de vorm houden ze hem ff tegen met 33k op 1.10...

Die is zo weg!

edit

En weg maar meteen 45k weer erbij gezet
Kompas
0
quote:

drulletje drie schreef op 4 januari 2016 14:17:

Voor de vorm houden ze hem ff tegen met 33k op 1.10...

Die is zo weg!
Zoals je net zag stelt dit niets voor. Als er maar een partij is die echt een flinke hap wil nemen! Ordina wordt "hot" in 2016 en een goed begin is daarbij nog steeds het halve werk!
nescio
0
quote:

moneymaker_BX schreef op 4 januari 2016 15:24:

laat er maar een bod komen als we op 2 staan
ja, die hadden we al even niet meer gehoord.
[verwijderd]
0
zo voor het eerst weer achter het schermpje sinds een week en ja hoor
Ordina gaat los op een bloedrode beurs. Da's een mooie start van het beursjaar, alleen jammer van al die andere fondsen in mijn portefeuille, maar ja dat zullen jullie nu ook wel ondervinden.
ralije
0
Goedemiddag,

Gaat lekker, zitten al weer boven het daggemid.kwa omzet suc6 allen
fijne avond
jadijako
0
oliebollen breken op, chinees op de hoek, zakt vandaag ook 7%, dus gaan we maar in Ordina
Kompas
0
Het lijkt erop dat er al iemand in de boeken heeft gezien dat de bemoedigende signalen vanuit het derde kwartaal 2015 in het vierde kwartaal zijn voortgezet. Indien zo, kunnen na lange tijd de riemen weer eens vast worden gemaakt met de presentatie van de jaarcijfers op 18 februari aanstaande haha

Kompas
0
De daghandel neemt wat winst, maar dat is ook logisch. Zal er in de eindveiling worden gedumpt of juist (bij)gekocht en met welke hoeveelheden? Ben heel benieuwd aangezien Ordina lijkt te willen uitbreken richting de 1,20
[verwijderd]
0
k dacht eraan om winst te nemen en in andere aandelen te stappen die vandaag flink gedaald zijn. Maar de spread van mijn calls is te groot en gelet op het volume van vandaag zou ook morgen nog een verdere stijging te verwachten zijn. Dus blijf ik maar zitten net als jullie.
pietje-2005
0
Eindelijk weer eens een redelijk volume, en een behoorlijke (onverwachte) stijging.
Waar moet dit heen ? ;-)
Succes
Kompas
0
In de reguliere handel op een heel behoorlijk volume gesloten op 1,12

Wat mij betreft sowieso een super start van het beursjaar 2016!
Arie de Beuker
0
quote:

pietje-2005 schreef op 4 januari 2016 17:30:

Eindelijk weer eens een redelijk volume, en een behoorlijke (onverwachte) stijging.
Waar moet dit heen ? ;-)
Succes
naar de 2 euro?

gr
Arie de Beuker
Onderbouwer
0
Door het volume vandaag heb ik toch getwijfeld om 1/3w ANDs te verkopen en in Ordina te stoppen. Toch niet gedaan. Ik verwacht met bekendmaking cijfers forse afboekingen en een beter vooruitzicht. Deze combinatie geeft altijd een lagere opening en smiddags groen.

Moeten we de cijfers uiteraard wel gaan halen. ;)
426 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 18 19 20 21 22 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 1 jan 0001
Koers 0,000
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 0,000
Laag 0,000
Volume 0
Volume gemiddeld 0
Volume gisteren 0

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront