Koffiekamer « Terug naar discussie overzicht

TRUMP

77.466 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 3867 3868 3869 3870 3871 3872 3873 3874 » | Laatste
aextracker
0
quote:

luchtschip schreef op 3 maart 2025 15:28:

De Trump Live Reality Show

En weer een nieuwe episode aankondigen met een nieuwe cliff-hanger
Trump op TruthSocial 1 uur geleden :

MORGENAVOND WORDT EEN GROOTSE DAG. IK ZAL HET ZEGGEN ZOALS HET IS!

truthsocial.com/@realDonaldTrump/post...

Trump merkt dat de EU hem de onderhandelingen ontneemt en alle aandacht hier naar uit gaat.
Trump hupt van het ene topic naar het andere topic....... professional confusion as a strategy to distract the people from what the oval office administration is doing...... (creating chaos).....

Trump ziet dat de maga miljarden mineralen deal met Oekraine als sneeuw voor de voorjaarszon verdwijnt van $ 500 Mrd..... of was het nou $ 350 Mrd..... of was het nou eigenlijk $ 120 Mrd...... naar een EU die zich herpakt en democratie , souvereiniteit en vrijheid van menings uiting prevaleert boven een deal......

De president eelct is nu al slachtoffer van zijn eigen inconsistentie en bewezen onbetrouwbaarheid die leidt tot ongeloofwaardigheid. Dat hij daarbij onbesuisd onbeschoft is i.r.t. "niet miljardairs vertoevend in een gouden stoel" is inmiddels meer dan verduidelijkt...... voor het oog van de gehele wereld.....

Trump heeft zichzelf vrijdag jl. als president elect geen dienst bewezen. Het is de narcist in Trump die het hem niet zal; doen inzien...... op naar het volgende "low hanging fruit" scorende topic bij de achterban..... ik gok immigratie of overheidsinstanties en lasten reduktie a.g.v. ontslagen....... ofschoon de ontslagen medewerkers (die instemden) in principe t\m september doorbetaald worden.........

Trump acteert inmiddels als een zelfingenomen , zelfovertuigde goudgerande clown waarvan weinigen nog inzien wat de clown beoogd om te kunnen lachen...........
Keus
0
Hoe is Donald zo kundig geworden vraag men zich af?

Zie hier de Trump Tutorial Training video uit 1999.

youtu.be/qmsbP13xu6k?t=77

(Sorry, geintje, ik kon t niet laten)
luchtschip
0
quote:

luchtschip schreef op 3 maart 2025 15:28:

De Trump Live Reality Show

Belangrijk is het om het publiek aan jouw lippen te laten hangen.
En weer een nieuwe episode aankondigen met een nieuwe cliff-hanger

Trump op zijn TruthSocial sociale discussie platform :

1 uur geleden :

De enige president die geen van Oekraïnes land aan Poetins Rusland gaf, is president Donald J. Trump. Vergeet niet dat wanneer de zwakke en ineffectieve Democraten kritiek leveren, en het nepnieuws graag alles wat ze zeggen naar buiten brengt!

en de cliffhanger :

Trump op TruthSocial 1 uur geleden :

MORGENAVOND WORDT EEN GROOTSE DAG. IK ZAL HET ZEGGEN ZOALS HET IS!

De spanning wordt opgevoerd en we moeten wachten tot morgen voor een spectaculaire ontwikkeling in de eeuwigdurende Trump saga

Hier het Trump TruthSocial sociale media account :

truthsocial.com/@realDonaldTrump

Tja,

Trump merkt dat de EU hem de onderhandelingen ontneemt en alle aandacht hier naar uit gaat.
Dan maar even aandacht vragen met een nietszeggende, zogenaamd spannende, opmerking.
Misschien dat het met dit te maken heeft :

Morgen zal Trump een toespraak houden in een gezamenlijke vergadering van het Congres.

x.com/Maks_NAFO_FELLA/status/18965508...
jogoopyl
2
ik durf bijna te beweren dat Trump een deal heeft met Poetin ...
en hij dacht dit vorige week vrijdag erdoor te rammen met Zelenski en om morgen hier in het groot en in het breed over te gaan praten.

Nu heeft hij niets meer in handen ... dreigt hij militair alles af te blazen dan mag hij fluiten naar zijn mineralen.

Morgen kondigd hij gewoon de 25% taxen aan voor Canada, Mexico en de EU + 10% extra taxen voor china.
dit in combinatie met eventueel een terugtrekking uit de Navo ...

ik acht vanaf nu alles mogelijk en verschiet in niets meer met die kwakkel ...
dumpen die handel (ik ben al uit alle US aandelen gestapt ...)
jogoopyl
1
quote:

DeZwarteRidder schreef op 3 maart 2025 14:06:

[...]

Die grondstoffendeal heeft geen echte waarde en helemaal niet als er geen vrede komt.
ik acht het niet onmogelijk dat hij al een deal had met de Russen ...
nu ja deal ...
Rusland mag houden wat hij heeft en verder geen consequenties ... tot zover de deal.

Deze week zie ik zelfs Poetin in het Witte Huis verschijnen.
JP61V
0
Bij een vergelijk tussen nu en het molotov–ribbentrop pact uit 1939 vul ik de namen in van nu: Trump op de plek van Molotov, en Putin op de plek van Hitler.

Dan heb ik ook zo'n foto gezien van Medvedev, waarbij hij een zelfde leren jas droeg als Goebels tijdens WOII
JP61V
2
Daar kunnen we echt niet blij mee zijn: Een Putin en Medvedev die een fan zijn van Hitler, en Trump en consorten die Putin likken.
Calimero
1
quote:

Succes schreef op 2 maart 2025 16:11:

[...]

Happy holiday's ...

-------------

Protesters line the streets as JD Vance vacations in Vermont

www.youtube.com/watch?v=ZD2njgRrW8o
Dit was een mooi bord langs de straat ... :)

www.iex.nl/Forum/Upload/2025/15638361...
Dr. Jones
0
De deadline voor de nieuwste tarieven van Donald Trump is vanavond, met mogelijke nieuwe heffingen die morgenvroeg ingaan op de drie grootste handelspartners van Amerika: Canada, China en Mexico.

Het is een dreiging die Trump eerder al gedeeltelijk heeft uitgesteld — en ambtenaren van de regering hebben al laten doorschemeren dat deze zou kunnen worden teruggeschroefd.
Calimero
0
quote:

Calimero schreef op 3 maart 2025 17:07:

[...]
Dit was een mooi bord langs de straat ... :)

www.iex.nl/Forum/Upload/2025/15638361...
Nog maar 1 stap te gaan ... Trump uitschakelen en dan heeft de Vice-President de macht en is de volgende stap Israel ... :)
Beperktedijkbewaking
0
quote:

GakGak schreef op 2 maart 2025 19:09:

[...]
Geen idee waar die agressieve uithaal nou weer vandaan komt ?

Ik heb het vanaf de eerste zin over de EU die altijd heel voorzichtige diplomatie gaat uiten om
zo trump te blijven pleasen ipv een stevig standpunt in te nemen en desnoods zonder
die kuif op termijn maar in snel tempo een tegenmacht te organiseren die wel iets voorstelt voor de verandering.
Iets mis mee ?
Sorry, ik geloof dat ik twee posts door elkaar haalde.
DeZwarteRidder
2
quote:

Dr. Jones schreef op 3 maart 2025 17:18:

De deadline voor de nieuwste tarieven van Donald Trump is vanavond, met mogelijke nieuwe heffingen die morgenvroeg ingaan op de drie grootste handelspartners van Amerika: Canada, China en Mexico.

Het is een dreiging die Trump eerder al gedeeltelijk heeft uitgesteld — en ambtenaren van de regering hebben al laten doorschemeren dat deze zou kunnen worden teruggeschroefd.
Het grote probleem van Trump is dat alles wat hij zegt (positief of negatief) volkomen onbetrouwbaar is.
jogoopyl
3
quote:

Dr. Jones schreef op 3 maart 2025 17:18:

zet de EU maar in het rijtje,
ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat hij uit rancune van vrijdag en de support tov Zelenski dit weekend de EU even wil terugpakken ...

ongelooflijk hoe die paljas er op 2 maanden tijd zo een knoeiboel van gemaakt heeft EN dat de burgers nog niet massaal op straat komen (en dan bedoel ik met alle respect niet die betogingen van een paar honderd mensen).
JP Samosa
0
quote:

jogoopyl schreef op 3 maart 2025 15:53:

[...]

ik acht het niet onmogelijk dat hij al een deal had met de Russen ...
nu ja deal ...
Rusland mag houden wat hij heeft en verder geen consequenties ... tot zover de deal.

Deze week zie ik zelfs Poetin in het Witte Huis verschijnen.
Dat zou dodelijk zijn.

( je mag zelfs hopen voor Poetin in letterlijke zin….. )
JP Samosa
0
quote:

thejaguar schreef op 3 maart 2025 17:35:

trump is de grootste leugenaar aller tijden!
Hoho dat is Poetin nog altijd
JP Samosa
0
Ben geen fan van Schimmelpenninck, maar dit is toch n scherpe analyse van hem in Volkskrant:

De bijeenkomst in het Witte Huis was een vooropgezet plan om Zelensky publiekelijk te vernederen en uit te lokken. Trump en sidekick Vance vuurden non-stop Russische leugens op Zelensky af en onderbraken hem bij elke poging om de verdachtmakingen en leugens te weerleggen. Dit alles met een duidelijk doel: het afschilderen van Zelensky als een emotionele, respectloze man, met wie je geen zaken kan doen. Het opzetje werd afgemaakt door een als journalist vermomde Trumpsupporter die Zelensky verweet geen pak aan te hebben. Een absurd verwijt van het slechtst geklede volk ter wereld, in een kamer waar een week eerder Elon Musk met pet en kind op het hoofd de pers te woord stond.
.

Deze ‘waarom ben je zo boos?’- uitlokking is een klassieke tactiek van het moderne fascisme. Men houdt zich van de domme en debiteert met een stalen gezicht de meest groteske leugens om vervolgens, wanneer de tegenstander daar wat van zegt, deze tegenstander te verwijten emotioneel te zijn of een gebrek aan fatsoen te hebben. Het is de giftigste vorm van victim blaming, waarbij de dader zich als slachtoffer presenteert, en als een baken van welwillendheid bovendien.

Schokkend was hoe Navo-baas Mark Rutte reageerde op de Amerikaanse gangsterpolitiek. De man die als minister-president MH17 en Oekraïne vooral wilde negeren, echode het Amerikaanse (en dus Russische) verhaal door te liegen dat ‘Trump niet uit was op een ruzie’ en Zelensky nu ‘een manier moet vinden om de relatie met Trump te herstellen’. Alsof je een verkrachte vrouw eerst verwijt een kort rokje te hebben gedragen, vervolgens zegt dat de verkrachter niet uit was op een verkrachting en dan ook nog de verkrachte vrouw beveelt het goed te maken met de verkrachter.
jogoopyl
0
quote:

JP Samosa schreef op 3 maart 2025 17:43:

Schokkend was hoe Navo-baas Mark Rutte reageerde op de Amerikaanse gangsterpolitiek.
Idd ik achtte Rutte een groter staatsman te zijn ... hij volgt idd heel hard de Amerikaanse retoriek de laatste weken ...
JP61V
0
quote:

jogoopyl schreef op 3 maart 2025 17:46:

[...]

Idd ik achtte Rutte een groter staatsman te zijn ... hij volgt idd heel hard de Amerikaanse retoriek de laatste weken ...
Hij wil gewoon de VS binnen de NAVO houden.
77.466 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 3867 3868 3869 3870 3871 3872 3873 3874 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

AEX
930,41  +8,49  +0,92%  18:05
 Germany40^ 23.029,60 +2,12%
 BEL 20 4.469,65 +1,11%
 Europe50^ 5.501,68 +0,70%
 US30^ 43.185,00 -1,44%
 Nasd100^ 20.442,80 -2,09%
 US500^ 5.848,71 -1,74%
 Japan225^ 37.316,20 -0,72%
 Gold spot 2.892,98 +1,24%
 EUR/USD 1,0486 +0,79%
 WTI 68,24 -2,63%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

THEON INTERNAT +9,20%
Van Lanschot ... +5,90%
ArcelorMittal +4,96%
NX FILTRATION +3,85%
ING +3,49%

Dalers

AZERION -5,16%
EBUSCO HOLDING -4,33%
Fugro -3,68%
PostNL -2,63%
Alfen N.V. -1,94%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront