Just Eat Takeaway « Terug naar discussie overzicht

Just Eat Takeaway 2025

6.295 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 310 311 312 313 314 315 | Laatste
Dutch trackers
0
quote:

keessie schreef op 28 februari 2025 15:29:

Wel lekker gevoel , beurs rood en JET groen .
Past qua kleur toch beter bij Bolt.
Investor70
0
Waar twee honden vechten om een been gaat Amazon misschien als stille derde ermee heen;)
DeZwarteRidder
0
quote:

Investor70 schreef op 28 februari 2025 16:57:

Waar twee honden vechten om een been gaat Amazon misschien als stille derde ermee heen;)
Amazon heeft geen enkele interesse.
Leon57
2
quote:

Jantje van Amsterdamned schreef op 28 februari 2025 14:33:

Het valt mij op dat Banken/Brokers hun Koersdoelen gaan aanpassen naar het Bod..

Oftewel niet meer of minder dan 20.30e..

Sanford Bernstein e20.30 (28 - feb)

Jefferies e20.30 (25 - feb)

Deutsche Bank 20.30 (25 - feb)

Dit hebben ze gedaan na Bekendmaking van het Bod door Prosus op TKWY..

Tegen Bod kan altijd natuurlijk maar lijkt mij niet meer te gebeuren..

Misschien wel mede gevoed door de Sanctie's die..

Beide Partijen elkaar hebben opgelegd..
Feit dat ze advies allemaal op houden hebben staan is naar mijn mening een verkapte aanbeveling om stukken goed vast te houden, omdat ze allemaal een beter bod verwachten. Anders zouden ze allemaal wel zeggen dat je de stukken kan verkopen gezien de geringe discount tov bod en de nog lange periode voordat alles geeffectueerd zal zijn
sonic319
0
quote:

Corcorrectie schreef op 28 februari 2025 14:27:

Jet als veilige haven, wie had dat ooit gedacht.
Diegenen die ze vast heeft weten te houden
Moeilijker is het niet
dinkyron
1
quote:

Jet-realist-20+ schreef op 28 februari 2025 18:18:

Heel langzaam, die D E Shaw
Het lijkt alsof enkel Shaw er nog inzit op 1.53% bdmg,of zie ik dat verkeerd?

www.afm.nl/nl-nl/sector/registers/mel...
Bromsnor
0
Ik heb afscheid genomen van mijn aandelen Just Eat en daarvoor stukjes Prosus aangeschaft.
Wel heb ik nog 15 call opties 20 December.
Hier heb ik nog even geduld mee.
löngterm
0
quote:

win some... schreef op 28 februari 2025 14:28:

[...]

Link naar dit artikel is in de afgelopen dagen meermaals geplaatst, maar ik plaats hem nog maar eens.
www.veb.net/artikel/08784/wat-gebeurt...

Fair value gaat niet alleen over intrinsieke waarde van de optie, maar ook over implied volatility, looptijd, rente. Het is mogelijk dat je uiteindelijk meer moet betalen dan je aan premies ontvangen hebt.

Daarbij zijn die 60 putopties dec 29 zeer waarschijnlijk niet verhandeld met een particulier, maar met een professionele partij. Die weten doorgaans wel wat ze doen. De kans dat je met weinig risico makkelijk geld binnenhaalt is dan ook niet echt aannemelijk.

Verder zou ik wat dit betreft voor informatievoorziening niet louter afgaan op anonieme posters op een forum en zeker ook niet op chatgpt. De kans dat je iets te horen krijgt dat niet klopt is vrij groot.
Bedankt voor de uitleg en referentie. Ik heb vanmiddag ook nog contact gehad met de privte equite support groep van de Rabobank die mij ook bovenstaande verhaal hebben uitgelegd. Met betrekking tot mijn positie geen man over boord. Voor de les laat ik in elk geval een klein deel staan en verder zal ik hem tegen wat transactie kosten en leergeld sluiten. In elk geval weer een ervaring rijker.
Jogi
1
Jefferies verlaagt het koopadvies voor JUST EAT TAKEAWAY naar houden
woensdag 26 februari 2025 - 05:32u

Het koersdoel wordt verlaagt van € 22,50 naar € 20,30.
Johnson
0
Ik heb voor 17,30 nog een plukje terug gekocht. Je weet het maar nooit ( Carnavals maandag)
Pedro Ines Kuilen
4
IK ben altijd nog shareholder van JET want ik verwacht een verhoogd bod!! IK had deze overname zien aankomen en ik verwacht dat binnen 1,5 jaar Bpost wordt overgenomen en daarom heb ik vandaag nadat het aandeel afgestraft was voor het eerst een position ingenomen in Bpost!! Naast de overname verwacht ik ook een sterke rebound!! Mogelijk dat ik volgende week mijn winst met Bpost ga afromen en nog wat meer JET shares koop!! Als je dat een goed idee vind dan kan je deze ge-wel-dige post een abtje geven!!
dinkyron
2
quote:

Pedro Ines Kuilen schreef op 28 februari 2025 19:36:

IK ben altijd nog shareholder van JET want ik verwacht een verhoogd bod!! IK had deze overname zien aankomen en ik verwacht dat binnen 1,5 jaar Bpost wordt overgenomen en daarom heb ik vandaag nadat het aandeel afgestraft was voor het eerst een position ingenomen in Bpost!! Naast de overname verwacht ik ook een sterke rebound!! Mogelijk dat ik volgende week mijn winst met Bpost ga afromen en nog wat meer JET shares koop!! Als je dat een goed idee vind dan kan je deze ge-wel-dige post een abtje geven!!
finaristo.com/short-selling/netherlands/shorted-companies

Zo te zien zijn alle shorters vertrokken op Shaw na met 1.53%,
Pedro Ines Kuilen
2
quote:

dinkyron schreef op 28 februari 2025 20:00:

[...]

Goed nieuws dus! bedankt voor het delen!
Jeronimo
0
quote:

dinkyron schreef op 28 februari 2025 20:00:

[...]

Met de staart tussen de benen en zittend op straat met een krant om de fles……:) Het is Nyet in plaats van Jet…
6.295 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 310 311 312 313 314 315 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 28 feb 2025 17:39
Koers 19,420
Verschil +0,020 (+0,10%)
Hoog 19,475
Laag 19,315
Volume 2.226.169
Volume gemiddeld 2.130.433
Volume gisteren 4.057.722

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront