Basic-Fit « Terug naar discussie overzicht

BFIT 2025: alle ballen op Moos

854 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 » | Laatste
Dirk diggler
0
quote:

ongewenst schreef op 13 maart 2025 10:10:

[...]

Ja ik lachte al namens 3i bij de verkoop.

Nee werd er uitgelegd: dat is wat ze doen, de meeste winst zit er nog aan te komen. Blabla. Bierviltjes. Lineair leden verzinnen. Niet vatbaar zijn voor het simpele feit dat je een succesvolle club in Nederland niet onbeperkt uit kan smeren over Europa en dezelfde ledengroei/maturity te bereiken en winstgevendheid.

En wat blijkt..... Goh. Het is inderdaad niet zo simpel - misschien bestaat zo snel uitbreiden wel helemaal niet.
Precies, ff een pas op de plaats.
Dat is ook wat ze gaan doen!
Parallel eraan kijken hoe ze de bestaande filialen beter kunnen benutten en dat op een gekwantificeerde manier
ongewenst
1
Overigens ben ik vrij negatief. Ik heb het niet op Zonnekoning CEO's en ben allergisch voor Accountants en Advocaten en Fiscalisten. Blabla mensen die regels nodig hebben om te kunnen werken. Altijd maar terugkijken en nooit eens met een creatief idee komen.

Zeker bij BDO. Zo een beetje de keuken-divisie.

Dus ik heb een hard hoofd in dat er nu een strategie uit gaat rollen die voor de aandeelhouder wat gaat opleveren. Moos... Moos zorgt wel voor Moos. Geen zorgen.
Nakennis
1
Dirk diggler
1
Ik proef veel leed bij mensen die er al lang inzitten. Begrijpelijk het management heeft geen goed trackrecord maar wellicht is het lichtje gaan branden. De komende acties vind ik iig prima
Realistische Optimist
1
Nu het sentiment naar nul gaat: gelukkig valt er ook nog veel aan de topline te doen. Met 4.8? miljoen klanten.. noem me andere organisaties die met regelmaat hun klanten over de vloer hebben in deze tijd?

De beheerders van de Franse clubs kunnen ook commercieel worden ingezet. Mogelijk met PE de franchise opzetten in bijv. India ? Niet heel lang geleden viel de brief op de mat bij Moos dat met enige aanpassingen (waaronder eigen aandelen inkopen) 71 als koersdoel haalbaar moest zijn. Er is hoop! ...En ..wie weet wat er achter de schermen al voorbereid wordt.. (partnerships en M&A).
Tiger1969
3
Briefje van Vijf
2
quote:

Realistische Optimist schreef op 13 maart 2025 10:21:

Nu het sentiment naar nul gaat: gelukkig valt er ook nog veel aan de topline te doen. Met 4.8? miljoen klanten.. en de beheerders van de Franse clubs kunnen ook commercieel worden ingezet. Mogelijk met PE de franchise opzetten in bijv. India ? Niet heel lang geleden viel de brief op de mat bij Moos dat met enige aanpassingen (waaronder eigen aandelen inkopen) 71 als koersdoel haalbaar moest zijn. Er is hoop!
Er is zeker hoop en (bij)koopkansen. Inmiddels staat BF op een koers ergens gelijk eind april 2020 toen alle sportscholen voor onbepaalde tijd gesloten moesten worden omwille van corona. Zo erg is het NU toch ook weer niet:)

Naast teleurgestelde uitstappers zullen er ongetwijfeld nieuwe beleggers zijn die hier kansen zien liggen op een (kort/langer) herstel.
GRRRRR
2
Dit is een kopie van vorig jaar maart mensen. Heb geduld en je zult zien dat dit zal worden beloond.
ongewenst
1
quote:

Realistische Optimist schreef op 13 maart 2025 10:21:

Nu het sentiment naar nul gaat: gelukkig valt er ook nog veel aan de topline te doen. Met 4.8? miljoen klanten.. en de beheerders van de Franse clubs kunnen ook commercieel worden ingezet. Mogelijk met PE de franchise opzetten in bijv. India ? Niet heel lang geleden viel de brief op de mat bij Moos dat met enige aanpassingen (waaronder eigen aandelen inkopen) 71 als koersdoel haalbaar moest zijn. Er is hoop!
Ja en nee.

Dit is in mijn ogen meer een geval van een Horloge dat ontworpen is door de grote Moos. Getaxeerd door vele gekende taxateurs en een waarde gegeven van €45 op basis van het ontwerp en de goudwaarde van dit luxe horloge.

Nu blijkt dus dat de naam van de artiest Moos minder is, het ontwerp van het horloge helemaal niet is wat men ervan dacht. Raderen die niet precies in elkaar haken en daarmee 4x per jaar verkeerde getallen laat zien. Horloge moet naar de maker en die ziet ook nog eens dat het helemaal geen echt goud is.

Ga dan dat horloge maar eens proberen te verkopen.

Wat oude hippies die het met Moos leuk vinden. Misschien wat uitvinders die de aparte techniek kunnen waarderen.

Kijk ik zeg niet dat dit een revolutionaire 1-prik bloedtest is. Of een type onderzeeër van Carbon gemaakt. Maar het is zeker niet een gestroomlijnd bedrijf klaar om cash te genereren. Het is terug bij af. Weer investeren in structureren. En dan de hoop hebben dat er dan een koper voor is. Dat is best een kluif.
GRRRRR
1
quote:

Briefje van Vijf schreef op 13 maart 2025 10:29:

[...]

Er is zeker hoop en (bij)koopkansen. Inmiddels staat BF op een koers ergens gelijk eind april 2020 toen alle sportscholen voor onbepaalde tijd gesloten moesten worden omwille van corona. Zo erg is het NU toch ook weer niet:)

Naast teleurgestelde uitstappers zullen er ongetwijfeld nieuwe beleggers zijn die hier kansen zien liggen op een (kort/langer) herstel.
Heb er zojuist 2250 stuks bijgekocht bij €17,72. Nu maar weer omhoog kijken.
ongewenst
0
Ik kan erover meepraten. Ik kocht een EQS AMG 53. Getaxeerd op een bedrag. Amper een jaar later is het "ja nee meneer afschrijving". Ja... 40% in een jaar? Hallo mensen.

-40% voor BFIT lijkt mij ook fair.
Jaccie
1
je hebt het gezien inderdaad bij Galapagos (vd Stompe: blijf bij ons!) om vervolgens via de achterdeur te verdwijnen en nu bij Just Eat. CEO zijn kostje is gekocht bij de overname... Maar de beleggers blijven berooid achter. Als je ooit hun beloftes moesten geloven waren we nu schathemeltje rijk.... ...
Mr Sandman
1
Dit zijn echt wel aandeelhouders die het zat zijn dat de oprichter(s)en familie zich heerlijk belonen over de ruggen van de aandeelhouders, waar ze geen zak om geven...
Pas wanneer er een nieuwe board komt die marktconform opereert zijn er weer kansen...
Mogelijk zou de beste oplossing zijn als Basic-Fit wordt overgenomen.
ongewenst
0
quote:

Mr Sandman schreef op 13 maart 2025 10:35:

Dit zijn echt wel aandeelhouders die het zat zijn dat de oprichter(s)en familie zich heerlijk belonen over de ruggen van de aandeelhouders, waar ze geen zak om geven...
Pas wanneer er een nieuwe board komt die marktconform opereert zijn er weer kansen...
Mogelijk zou de beste oplossing zijn als Basic-Fit wordt overgenomen.
Ja, ik steek mijn geld alleen maar in bedrijven met een betrouwbare leiding die de aandeelhouder verder helpt.
Als daar twijfels over zijn dan haak ik snel af.
axie
0
Dumpen lijkt voorbij, aandeel lijkt zich te stabiliseren nu. Ben benieuwd of er nu veel nieuwe kopers instappen, dat is een signaal dat er ook partijen die er wel vertrouwen in hebben.
Briefje van Vijf
0
quote:

GRRRRR schreef op 13 maart 2025 10:32:

[...]
Heb er zojuist 2250 stuks bijgekocht bij €17,72. Nu maar weer omhoog kijken.
Dat getuigt van vertrouwen. Voor de korte of de lange termijn?

Zelf koop ik in plukken bij en neem een definitief besluit als er weer lijn in de koers komt.
andrejes
0
quote:

Tiger1969 schreef op 13 maart 2025 10:28:

De koers zal binnenkort wel herstellen 40 Mn aandelen inkoop is ca 7% vd freefloat.
Is er al bekend wanneer dit start??
Dirk diggler
0
quote:

ongewenst schreef op 13 maart 2025 10:33:

Ik kan erover meepraten. Ik kocht een EQS AMG 53. Getaxeerd op een bedrag. Amper een jaar later is het "ja nee meneer afschrijving". Ja... 40% in een jaar? Hallo mensen.

-40% voor BFIT lijkt mij ook fair.
Het leed komt al bovendrijven
Sorry man van die AMG
Dirk diggler
0
quote:

andrejes schreef op 13 maart 2025 10:41:

[...]
Is er al bekend wanneer dit start??
Op de conference call zeiden ze op korte termijn ASAP zsm
854 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 13 mrt 2025 14:00
Koers 17,900
Verschil -0,320 (-1,76%)
Hoog 18,690
Laag 17,500
Volume 733.449
Volume gemiddeld 181.323
Volume gisteren 2.881.103

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront