Wolters Kluwer « Terug naar discussie overzicht

Wolters Kluwer 2025

309 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 11 12 13 14 15 16 | Laatste
ffff
0
Marique schrijft hierboven:

Een koersstijging bij WK van +75% over 3 jaren gemeten bij een omzetstijging van +36% 'schreeuwt' om een correctie. Die volgt onherroepelijk zodra er maar een beetje stront aan de knikker komt. (stront is o.a. CEO weg, narigheid in US waar WK sterk van afhankelijk is, groeivertraging, dollar dalend, rente stijgend)

Volgens mijn nimmer falend waarderingssysteem verdient WK op '24 cijfers een koers van 130 euro. Neem je vermoedelijke groei van 6% voor '25 in aanmerking, plus wat details als hoger dividend en aandeleninkoop, dan is de huidige koers op 140 euro 'fair value'.

NB
Had ook zo'n diepe koersval niet verwacht. Heb een kleine positie genomen op 153 euro en overweeg bijkoop op <140 euro.

Einde citaat.

Zoals al 20 jaar Marique: Weer echt bedankt voor het posten van jouw mening. Het blijft altijd boeiend om te lezen hoe andere ervaren beleggers redeneren en hun aankoop- of verkooporder plaatsen.
Ik heb ruim een week moeten wachten alvorens WKl dan toch eindelijk door 145 Euro zakte. Het kon dus nog dieper: De bekende achteraf-wijsheid.
Heb de beslissing genomen het koersverloop van ReedElsevier RELX af te wachten, want die kruipt naar mijn aankooplimiet en dan vind ik weer genoeg in deze sector geïnvesteerd te zijn. Mocht RELX niet gehaald worden en Wolt Kluwer toch weer flink zakken, dan denk ik toch te gaan middelen....

Groet, Peter
Michael1970
0
Kan iemand mij het nut uitleggen van postings waarbij de poster aangeeft op welke koers iemand aandelen heeft gekocht? Ik kan de waarheid ervan toch niet controleren.
ffff
0
Michael,

Vreemde vraag van jou! Het "NUT" bestaat erin dat je als belegger bij andere beleggers geïnteresseerd bent bij welke koersen hij/ zij gaayt aankopen of verkopen.
Zeker bij beleggers die al vele, vele, vele jaren hier langs komen en waarvan je weet dat ze betrouwbaar zijn.

Waar ik nu juist weer zo'n hekel aan heb, zijn beleggers die achteraf komen vertellen wat ze vorige week gekocht of verkocht hebben, als dat leuk uitkomt. DIE vertrouw ik eerlijk gezegd niet. Vooraf vertellen is open kaart spelen. En dat jij dat dan niet kunt controleren is juist, maar neemt niet weg dat ik het verdomd boeiend vind van sommige beleggers hier in de KK te horen bij welke koersen zij kopen of verkopen. Maar wel vooraf vertellen.

Peter
Barbar
0
Defensieve karakter wederom niet vandaag.

Leuk als iemand keer inhoudelijk dingen over Wolters vertelt, ipv BS.
Wollin
0
quote:

Barbar schreef op 10 maart 2025 16:21:

Defensieve karakter wederom niet vandaag.

Leuk als iemand keer inhoudelijk dingen over Wolters vertelt, ipv BS.
Het is echt weer ongelofelijk
Zelfs RELX groen
Barbar
0
Yes wel bijzonder, enige voordeel is dat ze deze week weer veel aandelen inkopen voor weinig.
Wollin
0
Halve dag in het groen geweest en dan toch weer meer dan een procent naar het einde.
Zo gaan we al voor de 3e wk omlaag
309 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 11 12 13 14 15 16 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 10 mrt 2025 17:38
Koers 140,900
Verschil -1,200 (-0,84%)
Hoog 143,250
Laag 140,350
Volume 886.436
Volume gemiddeld 568.475
Volume gisteren 896.980

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront