Ordina Beheer « Terug naar discussie overzicht

Ordina - Januari 2016

426 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 » | Laatste
Henri Nostradamus
0
Chart geeft zojuist sterk verkoopsignaal. Koers gaat door de bodem van 1,00. Dit betekent weldra opnieuw testen van de 88 cent. Daaronder pas steun op 72 cent. Mooie short. Het bedrijf loopt natuurlijk voor geen meter sinds Zembla- dus veel positiefs zullen ze niet te melden hebben.

Hier de grafiek: nl.investing.com/equities/ordina-adva...

HN
$euri
0
Ja dat Zembla heeft het bedrijf en de koers aardig de das omgedaan, nu alleen nog waardig voor penny ritjes,
Of overname, maar dat zie ik niet gebeuren, te weinig interesse voor het geheel
bartvde
0
quote:

Henri Nostradamus schreef op 25 januari 2016 15:22:

Chart geeft zojuist sterk verkoopsignaal. Koers gaat door de bodem van 1,00. Dit betekent weldra opnieuw testen van de 88 cent. Daaronder pas steun op 72 cent. Mooie short. Het bedrijf loopt natuurlijk voor geen meter sinds Zembla- dus veel positiefs zullen ze niet te melden hebben.

Hier de grafiek: nl.investing.com/equities/ordina-adva...

HN
Meestal gaat het om slotstanden, niet om intraday he
Nel
0
$euri
0
quote:

Nel schreef op 25 januari 2016 16:01:

gaat met aardige pakketten naar beneden

shorters feest of slecht nieuws opkomst?
Nope, als penny stock is het gewoon makkelijk te manipuleren :)
Onderbouwer
0
Het aandeel wordt geshort. Bij de vorige shortmelding werd de dagen er voor contstant met 8888 geshort. Ik zie ze weer in de laat voorbijkomen.

Succes allemaal.....
$euri
0
Komt ook nog bij dat een aantal bedrijven niet mogen handelen met penny stock aandelen
bartvde
0
quote:

Onderbouwer schreef op 25 januari 2016 16:28:

Het aandeel wordt geshort. Bij de vorige shortmelding werd de dagen er voor contstant met 8888 geshort. Ik zie ze weer in de laat voorbijkomen.

Succes allemaal.....
8888 was toch Niessen?
hvasd2
0
quote:

$euri schreef op 25 januari 2016 17:16:

Nu het slechtste jongetje van de klas
Idd nu maar niet straks ;-) Ordina al eeuwen zijwaarts met een minimum op 0,95... Ben heel benieuwd wat het aandeel gaat doen ?
Nel
0
Was vandaag opvallend vanaf een uur of 1 toen de druk naar beneden kwam
Ruim 360k op en onder de euro verhandelt dus vandaag 300% meer handel

Houden het maar op shorters anders zou er voorkennis zijn als er...?

Fijne avond
Onderbouwer
0
quote:

bartvde schreef op 25 januari 2016 16:47:

[...]
8888 was toch Niessen?
Je laat me twijfelen.... :)
[verwijderd]
0
Goed gevonden Nel.
Nou, Ordina is dus zover. Aan de man ermee. Nieuwe strategie, andere weg, transitie in volle gang. Kunnen ze dat logo ook meteen wat moderniseren svp?
Balen van de koers vandaag. Lijkt me niet dat Niessen dat is. Hoog kopen en laag verkopen, daar wordt je niet rijk van. (En short gaan mag hij in zijn positie niet, of wel?)

Haha die Obama ...;)
www.opennow.nl/#home-header-2
pietje-2005
0
Voor de laatste tijd valt het nog iets mee, maar hoofdzakelijk wat daghandeltjes en de market makers, denk ik.
Neem aan dat, buiten algemeen sentiment, alleen nieuws en cijfers straks weer beweging gaan veroorzaken; eventueel met ook grotere beleggers, hopelijk ;-)
Succes
pietje-2005
0
quote:

Nel schreef op 26 januari 2016 09:52:

flinke order buiten de beurs om 500k
Dus toch nog grotere beleggers bezig met Ordina; geeft hoop voor de toekomst ;-)
[verwijderd]
0
gisteren en vandaag, duidelijk een geval van voorkennis, maar geen hond die er wat aan doet.
Net voor de cijfers een groot volume??????????
Grote partij die iets meer weet??????

Kan allemaal bij ordina.
426 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 1 jan 0001
Koers 0,000
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 0,000
Laag 0,000
Volume 0
Volume gemiddeld 0
Volume gisteren 0

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront