rene l schreef op 15 juni 2024 16:59:
Ik heb zonet bij Appie nog even flink wat zakken met koffiepads ingeslagen, uiteraard de Dark Roast.
4 Halen, 2 betalen, eigenlijk de beste aanbieding van de afgelopen week, verder was het namelijk niet veel soeps en alles wordt met de week maar duurder en duurder.
Vanmorgen ook nog even op de fiets naar het centrum, op de markt was het ook een matte bende, weinig echt interessante koopjes te vinden deze week.
Maar ja, daarvoor waren we deze week al naar Duitsland uitgeweken.
Nog even bij New Yorker naar binnen gelopen, en ja, ik liep nog tegen een afgeprijsde jeans van 29,95 voor slechts 9,99 Euries, in de juiste maat, de uitverkoop is daar al begonnen.
Jammer dat ze niet nog één hadden.
Maar ik heb ook goed nieuws, het gaat nog een mooie zomer worden want daar hebben ze nog een enorme voorraad met korte broeken, net als bij C&A.
Tja, waar is de tijd gebleven, ik weet het nog wel van heel wat jaren terug toen onze dochter een jaar of 13 was.
M'n vrouw had de moed al opgegeven als ze kleren met haar moest kopen, alles moest ze passen en geen besef van tijd, en ik werd daarom maar als slachtoffer aangewezen om voortaan mee te gaan.
Ik weet het nog, op zaterdagmorgen moest ik altijd mee met haar, we gingen dan eerst bij de Hema altijd een 1 Euro ontbijtje halen, toen kreeg je nog waar voor je geld.
We liepen daarna een keer vroeg op de morgen de C&A binnen en ik zei tegen de mevrouw bij de deur vriendelijk goede morgen.
Doe niet zo flauw papa kreeg ik als reactie, waarom zeg je zoiets tegen een paspop, dat is helemaal niet leuk.
Ik was nog niet geheel wakker en reageerde niet en we liepen verder de winkel in.
Een tijdje later toen we de winkel uitliepen stond die mevrouw er nog, ik keek haar aan en ik dacht, ze ziet er wel heel erg echt uit.