Fugro « Terug naar discussie overzicht

Fugro 2025

2.302 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 109 110 111 112 113 114 115 116 » | Laatste
Musketier
1
quote:

Greyhounds schreef op 26 februari 2025 12:00:

Goedemorgen allen, zijn de cijfers al uitgelekt?
Kom net thuis en geloof mijn ogen niet, dit is al een tijd geleden dat de koers zo in het groen stond.
ja, ze vallen reuze mee ;-)
mijn hele porto is van een vreemd groen-achtige kleur, lang niet gezien
Greyhounds
0
quote:

Musketier schreef op 26 februari 2025 12:10:

[...]

ja, ze vallen reuze mee ;-)
mijn hele porto is van een vreemd groen-achtige kleur, lang niet gezien
Sssssssssttttttt. ;-)
Wat denk jij van AMG??
Jalen
0
Als we zakken zijn de slechte cijfers al bekend en is het hopen dat we nog iets van koerswaarde overhouden - als we stijgen zijn de jammeraars allemaal weg. Gek is dat toch.
Musketier
0
quote:

Greyhounds schreef op 26 februari 2025 12:12:

[...]Sssssssssttttttt. ;-)
AMG is een beetje een black box voor me, lastig in te schatten waar het staat en heengaat.. veel hangt van de lithium en vanadium-prijzen die nog steeds op laag niveau staan
van de cijfers wordt geloof ik niet veel bijzonders verwacht, ook hier zal de outlook de richting moeten bepalen.. ik laat het maar even staan zoals het is
Greyhounds
0
quote:

Jalen schreef op 26 februari 2025 12:16:

Als we zakken zijn de slechte cijfers al bekend en is het hopen dat we nog iets van koerswaarde overhouden - als we stijgen zijn de jammeraars allemaal weg. Gek is dat toch.
Ha ha dat is inherent aan alle forums J, ik heb er nog wel vertrouwen in.
Blijf sowieso zitten want de 25+ kom wel weer een keer langs. ;-)
Musketier
0
quote:

Jalen schreef op 26 februari 2025 12:16:

de positivo's zijn er nog J ;-)
Jalen
0
Het is waar heren, het mag ook geen verbazing wekken. De positivo’s (realisto’s?) zijn er idd nog;-)
Greyhounds
0
quote:

Musketier schreef op 26 februari 2025 12:19:

[...]

de positivo's zijn er nog J ;-)
Uiteraard anders kunnen ze dit forum wel sluiten. ;-)
Heb eind vorige maand nog wat AMG gekocht dus blijf ook hier gewoon zitten en zie het wel.
Candel wordt ook weer koopwaardig, weer een ritje achter de rug en ga nu maar weer in stappen. Dit is geen advies en garantie tot het toilet. :-)
afs
0
quote:

Greyhounds schreef op 26 februari 2025 12:00:

Goedemorgen allen, zijn de cijfers al uitgelekt?
Kom net thuis en geloof mijn ogen niet, dit is al een tijd geleden dat de koers zo in het groen stond.
goedemorgen g
kan je niet wat meer wegblijven ;-] , gaat goed zo
Greyhounds
1
quote:

afs schreef op 26 februari 2025 12:25:

[...]
goedemorgen g
kan je niet wat meer wegblijven ;-] , gaat goed zo
Nou dat is ook weer niet aardig, toen de koers op 5 stond en het naar de 25 ging heb ik hier niemand over gehoord. Lol
Zal het gaan proberen Afs. ;-)
AlaskanTimber
1
quote:

AlaskanTimber schreef op 22 februari 2025 09:20:

[...]

Op TA vlak geen nieuws. De hogere bodem wordt wel “kiele kiele”.

In principe zijn het nu de cijfers en outlook die het beeld gaan bepalen.

Samengevat gaan de cijfers en outlook de koers uit deze zone halen.

€ 10 - 18 = Strangle/Straddle (voor de optie liefhebbers).
Voor wat het waard is, zo kort voor de cijfers.

Geen hogere bodem, maar een gelijke (dubbele) bodem.
Pino
0
BP heeft woensdag aangekondigd zijn jaarlijkse investeringen in olie en gas te verhogen tot 10 miljard dollar per jaar. Daarmee verschuift de focus van het Britse olie- en gasconcern weer naar fossiele brandstoffen. Het besluit is onderdeel van de inspanningen van topman Murray Auchincloss om de financiële prestaties van het bedrijf te verbeteren. Onder Bernard Looney, de voorganger van Auchincloss, werd in 2020 nog besloten de olie- en gasproductie met 40 procent te verminderen. Tegelijkertijd wilde BP de hoeveelheid geproduceerde hernieuwbare energie sterk laten groeien tegen 2030. "We zullen zeer selectief zijn in onze investeringen in de transitie", zegt Auchincloss nu. "Dit is een reset voor BP, met een onwrikbare focus op het creëren van langetermijnwaarde voor aandeelhouders." Bron. Telegraaf.nl
Hans2021
0
quote:

Pino schreef op 26 februari 2025 13:07:

BP heeft woensdag aangekondigd zijn jaarlijkse investeringen in olie en gas te verhogen tot 10 miljard dollar per jaar. Daarmee verschuift de focus van het Britse olie- en gasconcern weer naar fossiele brandstoffen. Het besluit is onderdeel van de inspanningen van topman Murray Auchincloss om de financiële prestaties van het bedrijf te verbeteren. Onder Bernard Looney, de voorganger van Auchincloss, werd in 2020 nog besloten de olie- en gasproductie met 40 procent te verminderen. Tegelijkertijd wilde BP de hoeveelheid geproduceerde hernieuwbare energie sterk laten groeien tegen 2030. "We zullen zeer selectief zijn in onze investeringen in de transitie", zegt Auchincloss nu. "Dit is een reset voor BP, met een onwrikbare focus op het creëren van langetermijnwaarde voor aandeelhouders." Bron. Telegraaf.nl
Nou lekker dan meneer Pino. Zo gaat het milieu naar de ratsmodee.
Greyhounds
0
quote:

Hans2021 schreef op 26 februari 2025 13:15:

[...]

Hans ik zou Trump even bellen en zeggen dat je het hier niet mee eens bent.
Misschien kan hij dan BP sancties opleggen.
Trump zet namelijk 100% in op elektrificatie of heb ik dat niet goed begrepen. ;-)
Hans2021
0
quote:

Greyhounds schreef op 26 februari 2025 13:21:

[...]Hans ik zou Trump even bellen en zeggen dat je het hier niet mee eens bent.
Misschien kan hij dan BP sancties opleggen.
Trump zet namelijk 100% in op elektrificatie of heb ik dat niet goed begrepen. ;-)
Zonde van mijn tijd Greyhounds. Ze schijnen daar ook electrische stoelen te hebben ;-)
Greyhounds
1
quote:

Hans2021 schreef op 26 februari 2025 13:25:

[...]

Zonde van mijn tijd Greyhounds. Ze schijnen daar ook electrische stoelen te hebben ;-)
Die zitten wel lekker en comfortabel en geen stress meer van de aandelen. Lol
Hans2021
1
quote:

Greyhounds schreef op 26 februari 2025 13:35:

[...]Die zitten wel lekker en comfortabel en geen stress meer van de aandelen. Lol
Zekers. Ik kan een dergelijke stoel iedere crimineel aanbevelen. En het is nog milieuvriendelijk ook. Wat wil een mens nog meer ;-)
Bart Meerdink
1
quote:

Hans2021 schreef op 26 februari 2025 13:15:

Tja, extreem kortzichtig, maar niet verrassend want nu is er nog (veel) geld te verdienen aan fossiele brandstoffen, en straks moet het in de grond blijven zitten. En dat willen ze zo lang mogelijk uitstellen.

Overheden, behalve China, blijven ook in gebreke (ook al doen ze wel iéts). Met name natuurlijk de VS.

Misschien is het tijd om ons geld wat te hervormen, zodat het niet de neiging heeft om kortzichtig (maar destructief) gedrag uit te lokken. Het zou ook niet mogelijk moeten zijn om miljardair te worden, dat is ondoelmatig en slecht voor het algemeen belang. Zo blijkt.
Jalen
0
quote:

Pino schreef op 26 februari 2025 13:07:

Investeringen in gas zijn prima, dat hebben we nodig als transitie brandstof.

Jammer dat de T niet aangeeft van welk bedrag het komt. Als ze verhogen van 9,9 mld naar 10 hakt het allemaal nog wel mee.

Als BP dit doet, kunnen we er op rekenen van anderen dit ook doen. Goed voor Fugro, niet voor het milieu voor zover het olie betreft.
Maar goed, voorlopig hebben we nog wel olie nodig, anders valt de boel stil.
Hans2021
0
quote:

Bart Meerdink schreef op 26 februari 2025 13:47:

[...]
Tja, extreem kortzichtig, maar niet verrassend want nu is er nog (veel) geld te verdienen aan fossiele brandstoffen, en straks moet het in de grond blijven zitten. En dat willen ze zo lang mogelijk uitstellen.

Overheden, behalve China, blijven ook in gebreke (ook al doen ze wel iéts). Met name natuurlijk de VS.

Misschien is het tijd om ons geld wat te hervormen, zodat het niet de neiging heeft om kortzichtig (maar destructief) gedrag uit te lokken. Het zou ook niet mogelijk moeten zijn om miljardair te worden, dat is ondoelmatig en slecht voor het algemeen belang. Zo blijkt.
Tja, ik kan je verklappen dat ik geen miljardair ben. Dus aan mij ligt het niet ;-)

Geld, bodemschatten en milieuvervuiling zijn doorgaans een drie-eenheid. De wereld wordt er niet beter van. En wat te denken van al die datacenters.
2.302 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 109 110 111 112 113 114 115 116 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 feb 2025 16:44
Koers 14,570
Verschil +0,230 (+1,60%)
Hoog 14,820
Laag 14,460
Volume 420.514
Volume gemiddeld 503.913
Volume gisteren 419.570

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront