Fugro « Terug naar discussie overzicht

Fugro 2025

2.331 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 111 112 113 114 115 116 117 » | Laatste
klebel
0
quote:

Jalen schreef op 26 februari 2025 14:36:

[...]

Sommige politici wel 10 gram.
Zou zomaar kunnen, ben benieuwd wat er dan onder de hersenpan van Trump opgeslagen is...
Greyhounds
1
quote:

klebel schreef op 26 februari 2025 16:44:

[...]

Zou zomaar kunnen, ben benieuwd wat er dan onder de hersenpan van Trump opgeslagen is...
Dat hele hoofd is van plastic. ;-)
Fredt de onnozele goudzoeker
1
quote:

Greyhounds schreef op 26 februari 2025 16:58:

[...]Dat hele hoofd is van plastic. ;-)
Van zijn vrouw ook.
Greyhounds
0
quote:

Fredt de onnozele goudzoeker schreef op 26 februari 2025 17:12:

[...]

Van zijn vrouw ook.
De hele familie is plastic fantastic. ;-)
Zullen wij vandaag dan toch nog boven de 14,60 sluiten.
0
quote:

Greyhounds schreef op 26 februari 2025 17:20:

[...]De hele familie is plastic fantastic. ;-)
Haha. Absoluut. Moet wel zeggen dat zijn vrouw beter gelukt is dan die plofkip zelf.
Greyhounds
0
quote:

Fredt de onnozele goudzoeker schreef op 26 februari 2025 17:21:

[...]

Haha. Absoluut. Moet wel zeggen dat zijn vrouw beter gelukt is dan die plofkip zelf.
Dat is dan ook wel weer zo en zou daar wel een weekje ruzie voor over hebben.
Mits ze ook een zak met geld achter laat, worden een beetje melig zo einde dag. ;-)
Greyhounds
0
Eindveiling van 110K en gelijk gebleven, maar wel boven de 14,60.
Nog één dag te gaan voor de cijfers en dan weten wij waar we staan.

Fijne avond.
Hans2021
0
quote:

Greyhounds schreef op 26 februari 2025 17:36:

Eindveiling van 110K en gelijk gebleven, maar wel boven de 14,60.
Nog één dag te gaan voor de cijfers en dan weten wij waar we staan.

Fijne avond.
Jij ook.
0
quote:

Greyhounds schreef op 26 februari 2025 17:26:

[...]Dat is dan ook wel weer zo en zou daar wel een weekje ruzie voor over hebben.
Mits ze ook een zak met geld achter laat, worden een beetje melig zo einde dag. ;-)
Absoluut. Zoals mijn vader vroeger wijs zei; al staan mijn vrouw en kinderen jankend naast het bed.
Musketier
3
junior192
0
Is de subsidie, dus staatssteun die de eu aankondigde voor bedrijven, nog van invloed op de positie van fugro?
Greyhounds
0
quote:

Musketier schreef op 26 februari 2025 17:47:

Marshall Wace LLP
Fugro N.V.
NL00150003E1
0.74
25 feb 2025

Komt van 0.82 dus 0.08% afbouw
Die gaan vrijdag met hun staart tussen de benen heel hard rennen. ;-)
Jalen
0
quote:

Greyhounds schreef op 26 februari 2025 18:12:

[...]Die gaan vrijdag met hun staart tussen de benen heel hard rennen. ;-)
Als je kijkt naar het transactie patroon vandaag (heel vaak met kleine porties naar beneden duwen en dat in 1 keer een grote hap aandelen kopen die niet vooraf in het orderboek stond) krijg ik de indruk dat er verder is afgebouwd vandaag.

Terwijl de koers redelijk strak onder de 14,70 werd gehouden. Die shorters zijn toch echt wel meesters in het gecontroleerd afbouwen.
Jalen
0
quote:

junior192 schreef op 26 februari 2025 17:54:

Is de subsidie, dus staatssteun die de eu aankondigde voor bedrijven, nog van invloed op de positie van fugro?
Dat is toch voor tech en energieverslindende bedrijven? Lijkt me niet op Fugro van toepassing. Of bedoel je wat anders?
Stefinstocks
0
quote:

Fredt de onnozele goudzoeker schreef op 26 februari 2025 17:42:

[...]

Absoluut. Zoals mijn vader vroeger wijs zei; al staan mijn vrouw en kinderen jankend naast het bed.
Hoi Fredt, ik heb ook een paar Fugro gekocht; vandaag; gewoon om mee te doen :-). Waarom presteert deze toko zo rot?
1
quote:

Stefinstocks schreef op 26 februari 2025 18:25:

[...]
Hoi Fredt, ik heb ook een paar Fugro gekocht; vandaag; gewoon om mee te doen :-). Waarom presteert deze toko zo rot?
Gezellig Stef!!! Nu BP nog en dan kan de gezelligheid hier lekker verder.

Geen idee waarom die toko niet presteert. Maakt toch niet uit joh.
Vind Fugro sowieso een rare naam voor een lollyfabrikant. :-)
junior192
0
quote:

Jalen schreef op 26 februari 2025 18:17:

[...]

Dat is toch voor tech en energieverslindende bedrijven? Lijkt me niet op Fugro van toepassing. Of bedoel je wat anders?
Bedoel dat enigszins wel, maar ook dat het makkelijker wordt om bedrijven subsidie te geven... wat eerst bijna onmogelijk was, dus misschien in later stadium dat fugro ook door verandering inzichten er op een of andere manier van mee kan profiteren?
AEX1000
0
quote:

Pino schreef op 26 februari 2025 13:07:

BP heeft woensdag aangekondigd zijn jaarlijkse investeringen in olie en gas te verhogen tot 10 miljard dollar per jaar. Daarmee verschuift de focus van het Britse olie- en gasconcern weer naar fossiele brandstoffen. Het besluit is onderdeel van de inspanningen van topman Murray Auchincloss om de financiële prestaties van het bedrijf te verbeteren. Onder Bernard Looney, de voorganger van Auchincloss, werd in 2020 nog besloten de olie- en gasproductie met 40 procent te verminderen. Tegelijkertijd wilde BP de hoeveelheid geproduceerde hernieuwbare energie sterk laten groeien tegen 2030. "We zullen zeer selectief zijn in onze investeringen in de transitie", zegt Auchincloss nu. "Dit is een reset voor BP, met een onwrikbare focus op het creëren van langetermijnwaarde voor aandeelhouders." Bron. Telegraaf.nl
Geweldig dat er nog CEO’s zijn met gezond verstand.
Niemand heeft nog kunnen aantonen dat de klimaatverandering door mensen ontstaat.
Het is er absoluut wel maar het is een natuurverschijnsel waar je niet als mensheid miljarden achteraan moet gooien met de gedachte dat geld helpt de klimaatverandering te kunnen beïnvloeden.
Zie de ijstijd de kleine ijstijd enz. Dat is van alle tijden.
AEX1000
0
quote:

klebel schreef op 26 februari 2025 16:44:

[...]

Ik zou wel eens een vergelijking tussen jullie twee willen zien.
Kon wel eens een verrassende uitslag voor je worden. :-)
Stefinstocks
1
quote:

Fredt de onnozele goudzoeker schreef op 26 februari 2025 18:38:

[...]

Gezellig Stef!!! Nu BP nog en dan kan de gezelligheid hier lekker verder.

Geen idee waarom die toko niet presteert. Maakt toch niet uit joh.
Vind Fugro sowieso een rare naam voor een lollyfabrikant. :-)
Ik zat zelf vroeger altijd in de offshore (werken op gas producerende platforms) Fugro is in dit proces noodzakelijk, nu ook met al die windmolenentjes op zee. Komt wel goed met deze toko.
Succes Fredt
2.331 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 111 112 113 114 115 116 117 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 feb 2025 17:35
Koers 14,610
Verschil +0,270 (+1,88%)
Hoog 14,820
Laag 14,460
Volume 596.686
Volume gemiddeld 503.913
Volume gisteren 419.570

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront