Fugro « Terug naar discussie overzicht

Fugro 2025

2.332 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 112 113 114 115 116 117 | Laatste
White Arrow
2
quote:

AEX1000 schreef op 26 februari 2025 18:46:

[...]

Geweldig dat er nog CEO’s zijn met gezond verstand.
Niemand heeft nog kunnen aantonen dat de klimaatverandering door mensen ontstaat.
Het is er absoluut wel maar het is een natuurverschijnsel waar je niet als mensheid miljarden achteraan moet gooien met de gedachte dat geld helpt de klimaatverandering te kunnen beïnvloeden.
Zie de ijstijd de kleine ijstijd enz. Dat is van alle tijden.
Zijn de klimaatwappies gearriveerd? Alle wetenschappers zijn het er al jaren over eens, dat menselijk handelen de oorzaak is. Daarnaast zijn er natuurlijke variaties en andere oorzaken. Waar haal jij je info vandaan? X?
Jalen
0
quote:

White Arrow schreef op 26 februari 2025 19:22:

[...]

Zijn de klimaatwappies gearriveerd? Alle wetenschappers zijn het er al jaren over eens, dat menselijk handelen de oorzaak is. Daarnaast zijn er natuurlijke variaties en andere oorzaken. Waar haal jij je info vandaan? X?
Wie dat oprecht gelooft, dat het een natuurverschijnsel is, moet echt hulp zoeken, want het kan zijn dat je dan nog wat meer dingen hebt gemist in de tussentijd.
AEX1000
1
quote:

White Arrow schreef op 26 februari 2025 19:22:

[...]

Je begint al geweldig met “alle wetenschappers”????

Dan is er al geen discussie meer mogelijk.
En heb jij gelijk.

Luister ook eens naar iemand die een andere mening heeft.
Zou je zienswijze wellicht kunnen helpen.
ressiva
1
teppo
0
quote:

AEX1000 schreef op 26 februari 2025 18:46:

[...]

Geweldig dat er nog CEO’s zijn met gezond verstand.
Niemand heeft nog kunnen aantonen dat de klimaatverandering door mensen ontstaat.
Het is er absoluut wel maar het is een natuurverschijnsel waar je niet als mensheid miljarden achteraan moet gooien met de gedachte dat geld helpt de klimaatverandering te kunnen beïnvloeden.
Zie de ijstijd de kleine ijstijd enz. Dat is van alle tijden.
www.uva.nl/shared-content/faculteiten...
ressiva
0
In 1 lijn gezakt naar het zuidoosten in de grafiek.
Het slechtst presterende aandeel in een jaar. En waarom........?
Fredt de onnozele goudzoeker
1
De aarde is een grote bal met brandend lava waar een korstje omheen zit. Ik geloof ook niet dat die paar graden erbij alleen maar komt doordat wij met wat autootjes over dat korstje rijden. :-)
Fredt de onnozele goudzoeker
0
quote:

Stefinstocks schreef op 26 februari 2025 18:59:

[...]
Ik zat zelf vroeger altijd in de offshore (werken op gas producerende platforms) Fugro is in dit proces noodzakelijk, nu ook met al die windmolenentjes op zee. Komt wel goed met deze toko.
Succes Fredt
Jij ook Stef. Fijn dat je erbij bent. :-)
AEX1000
1
quote:

teppo schreef op 26 februari 2025 20:00:

[...]

Je leest niet helemaal goed.
Ik geef aan dat er klimaatverandering is. Dat is van alle tijden.
Maar of de mens daar nu de grote veroorzaker van is betwijfel ik.

Maar we kunnen beiden 100 artikelen van diverse personen aanvoeren.

Maar daarmee krijg je geen gelijk. Het is alleen goed om daar over te discussiëren. Zonder direct iemand het stempel klimaatwappie te geven.
Maar dat is tegenwoordig de mores.

Als je het niet met iemand eens bent bestempel je deze persoon direct als klimaatwappie.

Dan sta je echt open voor een andere mening. :-)
nb
0
De mens is wel de aanjager van de opwarming. Dat het verwarrend is, en moeizaam te bevatten, kan ik me voorstellen. Want de natuur reageert, en draagt op zijn beurt weer er aan bij, door gassen vrij te laten komen, wanneer bv het permafrost
smelt. Zo lijkt het dat de natuur het doet, maar wij zijn het die de opwarming moeten/ kunnen tegenhouden.
Mijn hoop is nog wel dat aarde reageert door sneller groen te produceren, als de mens dat tenminste toelaat en niet afbreekt, waardoor de co2 wordt opgeslagen in bv hout, maar ook door zeeleven, om daarna te bezinken en op de oceaanbodem de co2 blijvend te binden.
De processen in de natuur gaan gelukkig door, met of zonder mens.
Het is alleen zo jammer , dat we elkaar de tent uitvechten om te overleven, ten koste vd ander. En daardoor geen tijd hebben het juiste te doen, samenwerken/samenleven/ innovatief zijn.
Drill, baby, drill.....
Ach ja
AEX1000
0
quote:

teppo schreef op 26 februari 2025 20:00:

[...]

Ik zie nu pas dat het een artikel is van de UVA.

Hahahahahahahahahahahahahahhaahahahahahahahahahahahahahaha.

Die zijn zo druk met ons land.
Gadus morhua
0
quote:

AEX1000 schreef op 26 februari 2025 20:40:

[...]

Ik zie nu pas dat het een artikel is van de UVA.

Hahahahahahahahahahahahahahhaahahahahahahahahahahahahahaha.

Die zijn zo druk met ons land.
Misschien iets voor jou?
''Studeren kun je leren''
Voor inschrijving aan de Open Universiteit gelden geen vooropleidingseisen.
2.332 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 112 113 114 115 116 117 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 feb 2025 17:35
Koers 14,610
Verschil +0,270 (+1,88%)
Hoog 14,820
Laag 14,460
Volume 596.686
Volume gemiddeld 503.913
Volume gisteren 419.570

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront