Fugro « Terug naar discussie overzicht

Fugro 2025

3.040 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 » | Laatste
ThebigLong
0
Heb GAK nu van 14,80 blijf lekker zitten om ook dividend te vangen. Ik zie het wel:)
Gordon gekko
0
quote:

bezinteergebelegt schreef op 28 februari 2025 15:42:

Triest koersverloop. Voordat die 16.50 weer verschijnt ben je wss de kerstboom alweer aan het optuigen.

24 afgelopen zomer.

Die koersen ga je dit decennium niet meer zien.
en waarom niet
Jmf&
0
HOBBYMAN
0
Gegokt en weer verloren.
Had vanmorgen verkooporder gezet op € 16,75 hetgeen iets te hoog gegrepen was. Het zag er zo mooi uit.
Ook bij dit fonds is het de vraag waarom koers weinig doet bij goede cijfers. De fondsen die het wel goed doen na cijfers heb ik wellicht niet in portefeuille.
frenkyy
0
hoe kunnen we het hier positief krijgen? Lekker stukkie hardlopen, de zon schijnt
Musketier
0
quote:

ThebigLong schreef op 28 februari 2025 15:43:

Heb GAK nu van 14,80 blijf lekker zitten om ook dividend te vangen. Ik zie het wel:)
Dat dus, op dit niveau een leuke spaarrekening met 5% rente

Viridien giert door naar bijna 21% plus
White Arrow
1
quote:

HOBBYMAN schreef op 28 februari 2025 15:46:

Gegokt en weer verloren.
Had vanmorgen verkooporder gezet op € 16,75 hetgeen iets te hoog gegrepen was. Het zag er zo mooi uit.
Ook bij dit fonds is het de vraag waarom koers weinig doet bij goede cijfers. De fondsen die het wel goed doen na cijfers heb ik wellicht niet in portefeuille.
Ach, het is maar een hobby. ;-)
White Arrow
0
quote:

Musketier schreef op 28 februari 2025 15:49:

[...]

Dat dus, op dit niveau een leuke spaarrekening met 5% rente

Viridien giert door naar bijna 21% plus
Volgens mij werd door een van de analisten in de call gezegd, dat ze beweert hebben omzet van Fugro te hebben gewonnen, wat Mark overigens niet kon plaatsen.
Tordan
0
quote:

Jalen schreef op 28 februari 2025 15:32:

[...]

Dat zou zomaar kunnen. Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe adviezen van de analisten. We hadden een licht afwaardering na q3 2024, je zou zeggen dat nu weer een lichte opwaardering mag plaatsvinden, nu Fugro zich zo weerbaar toont voor onrust in de markten.
Nee, ze zullen hun modellen aanpassen en dan concluderen dat ze voor dit jaar te hoog zitten. Premium zit nu voor 2025 ook op een lagere winst. Amper 2 euro. Dus daarin zit die onzekerheid. Bij iets lagere marges gaan we winst inleveren. Maar bij 2 euro zou een k/w van 10 nog steeds niet duur zijn. Die 28 euro van de analisten kun je nu wel vergeten.
Tordan
1
quote:

ThebigLong schreef op 28 februari 2025 15:43:

Daar ga ik straks op bijkopen. De 14 lijkt er aan te komen.
clearfederer
0
Het traden is leuk, hoewel ik de laatste maanden weinig heb gedaan. Ik vind de meeste aandelen zeer aan de prijs (de bankaandelen vielen nog mee, maar die staan inmiddels ook behoorlijk), maar Fugro en J De koffieboer Peet's waren de uitzondering.
Met JDE een aardige trade gemaakt, maar Fugro is nu nog meer dan voorheen mijn favoriet.
Prima resultaat, mooi dividend en een koers die voor mij overduidelijk achterblijft.
Zonder Fugro zou het voorlopig op een spaarrekening staan met 2,4% rente dus dat heb ik al verdubbeld. En die koerswinst gaat ook heus wel komen, dus voorlopig kan de focus van de koersen af en weer meer op de voorbereidingen voor het komende tennisseizoen gezet worden! :)
econoom48
0
quote:

frenkyy schreef op 28 februari 2025 14:56:

[...]

Nee denk echt de toekomstige onzekerheid lol... Maar wel sneu dit zeg pff
Had bericht van IEX nog niet gelezen
G20 Xdrive
0
Professor68
0
Mijn kooporder staat nog steeds op €15,- geloof dat hij uiteindelijk toch niet uitgevoerd gaat worden. Raar.
ThebigLong
0
quote:

Tordan schreef op 28 februari 2025 15:58:

[...]
Daar ga ik straks op bijkopen. De 14 lijkt er aan te komen.
Vind ik niet erg. Koers is momentopname, als het vóór dividend nog wat zakt koop ik nog wat bij:)
White Arrow
0
quote:

Tordan schreef op 28 februari 2025 15:57:

[...]
Nee, ze zullen hun modellen aanpassen en dan concluderen dat ze voor dit jaar te hoog zitten. Premium zit nu voor 2025 ook op een lagere winst. Amper 2 euro. Dus daarin zit die onzekerheid. Bij iets lagere marges gaan we winst inleveren. Maar bij 2 euro zou een k/w van 10 nog steeds niet duur zijn. Die 28 euro van de analisten kun je nu wel vergeten.
IEX is niet echt maatgevend. De winst over 2024 was beter dan verwacht en dat het in 2025 moeilijker zou worden, was al lang bekend. Ik denk dat Fugro een deel van de angst in de markt, met deze presentatie heeft kunnen wegnemen. Ik denk daarom, dat de betere analisten hun koersdoelen laten staan. De slechte lopen altijd achter de koers aan.
klebel
0
quote:

Fredt de onnozele goudzoeker schreef op 28 februari 2025 15:32:

[...]

Koei in zijn kont kijken. Bij Heineken verkocht ik wel op 76 euro (cijferdag). Dacht dat die wel weer wat terug zou zakken maar die ging als een raket omhoog. Als je vanmorgen op 16 verkocht had en hij stond nu op 17 dan had je jezelf voor je kop geslagen. Wie verwacht er nu dat 10% koerswinst verdampt in een paar uur?
Ik heb de biertjes op cijferdag ook verkocht, daarna weer gekocht en 2x herhaald. Begin van de week op 79,00 weer weggedaan om Fugro uit te breiden. Ook Randstad en gisteren dan VLK in porto genomen.
bezinteergebelegt
1
quote:

Gordon gekko schreef op 28 februari 2025 15:44:

[...]en waarom niet
Als je met deze cijfers vooruitzichten en bijna dubbel dividend, qua koers al niet boven de 16 kan blijven, wat moet er dan gebeuren om weer op 24 te komen ?
bedoekt
2
Typisch hoe IEX het spint.... "Verrassend sterk Fugro wacht periode van onzekerheid".

Heine heeft diverse keren gezegd dat alleen in de USA wat onzekerheid is omdat het beleid nog moet worden uitgewerkt, maar dat de rest van de wereld alleen maar groei ziet. Zowel in bestaande diensten als in nieuwe diensten.
3.040 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 28 feb 2025 17:35
Koers 14,960
Verschil +0,080 (+0,54%)
Hoog 16,530
Laag 14,820
Volume 3.194.042
Volume gemiddeld 508.285
Volume gisteren 1.152.938

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront