Fugro « Terug naar discussie overzicht

Fugro 2025

3.041 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 » | Laatste
Fredt de onnozele goudzoeker
4
quote:

Pedro Ines Kuilen schreef op 28 februari 2025 16:55:

[...]

IK vind dit Calimero-gedrag!! Op de beurs moet je meedogenloos en emotieloos zijn!! Fugro heeft het goed gedaan maar met beleggen kijk je naar de toekomst en die is onzeker en zeker in de States!!
En de aasgieren zijn gearriveerd hoor. Zijn er geen lijken meer bij JET om op te pikken?
afs
0
quote:

Pedro Ines Kuilen schreef op 28 februari 2025 16:55:

[...]

IK vind dit Calimero-gedrag!! Op de beurs moet je meedogenloos en emotieloos zijn!! Fugro heeft het goed gedaan maar met beleggen kijk je naar de toekomst en die is onzeker en zeker in de States!!
komt ff zomaar ff op forum fugro :-]
grapjas
afs
1
quote:

Fredt de onnozele goudzoeker schreef op 28 februari 2025 16:57:

[...]

En de aasgieren zijn gearriveerd hoor. Zijn er geen lijken meer bij JET om op te pikken?
het beste is maar ff niet reageren
triest zulke figuren
JK Dutch
0
Pfffffff, iedereen ziet het beeld en gaat daarom ook gewoon door met verkopen.

Het houdt een keer op maar ja, we houden niet groen denk ik helaas.
Dreeke
1
Ben er klaar mee. Dit aandeel wordt kapot gemaakt. CEO praat niet over slechte vooruitzichten. Alleen wat onzekerheid in de USA. En daar moeten we wegwezen. Genoeg markt voor Fugro. Cijfers prima. Koers/winst van nog geen 6, dividend prima. Kortom een compleet raadsel en voor mij helaas doei Fugro. Dit noem ik geen beleggen meer. Kijk ook waar je al vandaan komt!
Mr. Smit
3
Wanvertoning dit na deze cijfers. Dit gaat de komende weken wel omhoog corrigeren hoor. We blijven maar zitten als we geschoren worden maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.
afs
0
quote:

Dreeke schreef op 28 februari 2025 17:03:

Ben er klaar mee. Dit aandeel wordt kapot gemaakt. CEO praat niet over slechte vooruitzichten. Alleen wat onzekerheid in de USA. En daar moeten we wegwezen. Genoeg markt voor Fugro. Cijfers prima. Koers/winst van nog geen 6, dividend prima. Kortom een compleet raadsel en voor mij helaas doei Fugro. Dit noem ik geen beleggen meer. Kijk ook waar je al vandaan komt!
helemaal mee eens
ik kap ermee , alles eruit en pak me verlies
dit stinkt aan alle kanten
redrooster
4
Fugro is een bodemonderzoeker en dat is precies wat hier aan de hand is... Heel teleurstellend dit koersverloop (en de reden zal binnenkort duidelijk worden), maar mijn vertrouwen in dit aandeel is alleen maar gegroeid.
Tuurlijk
1
Door alle paniek hier zojuist m’n positie vergroot. Dit zijn voor mij koopsignalen.
afs
0
quote:

JK Dutch schreef op 28 februari 2025 16:59:

Pfffffff, iedereen ziet het beeld en gaat daarom ook gewoon door met verkopen.

Het houdt een keer op maar ja, we houden niet groen denk ik helaas.
ik ben bang van ook niet
maar wees is eerlijk , hier moet toch onderzoek naar gedaan worden ,
dit is niet uit te leggen
rode
0
Altijd prijs
2
quote:

afs schreef op 28 februari 2025 17:08:

[...]

helemaal mee eens
Het is altijd maar net wat je wilt horen. Ik heb bijgekocht. Mooi aandeel, komt wel goed.
White Arrow
0
quote:

afs schreef op 28 februari 2025 17:08:

[...]

helemaal mee eens
Klinkt bekend. Ga je weer short?
Eenjes
2
clearfederer
0
Ja, dit zal zelden eerder vertoond zijn. Dubbelcijferige procentuele winst en dezelfde dag alsnog in het verlies eindigen.
De grote vraag is of er iets dramatisch bij Fugro speelt of dat het grotendeels een manipulatie van wat grote spelers betreft.
Krentenmenten
0
No worries, de zakken van shorters zijn net diep als een zwart gat, en af en toe klapt het uit elkaar als een supernova!
Gewoonomdathetkan
0
Dividendrendement flink gestegen vandaag. Op top vanochtend 4,53%. Inmiddels 5,1%. Tja.....
3.041 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 28 feb 2025 17:35
Koers 14,960
Verschil +0,080 (+0,54%)
Hoog 16,530
Laag 14,820
Volume 3.194.042
Volume gemiddeld 508.285
Volume gisteren 1.152.938

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront