Fugro « Terug naar discussie overzicht

Fugro 2025

3.052 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 148 149 150 151 152 153 | Laatste
Olie
0
quote:

Mailbox schreef op 28 februari 2025 18:22:

Lachwekkend commentaar bij het dagoverzicht op IEX : “in de midkap was Fugro de uitblinker met een winst van 0,5% !
Er zitten hele vermakelijke verhalenvertellers bij IEX.
Bart Meerdink
1
quote:

aandeeltje! schreef op 28 februari 2025 20:33:

Stap ik vandaag in, en sta ik gelijk een 5% of zo in het verlies.
Nou het dividend dan maar incasseren en verder laten rusten.
We zien wel weer….
Volgens mij heb je geen slechte zaak gedaan, al had het achteraf goedkoper gekund.
Bij beleggen gaat het minder om de prijs bij aankoop dan om de juiste keus.
(merk op: beleggen, niet traden)

Ik heb vandaag in drie partjes wat bijgekocht: 15,73 15,35 en 14,99
max2
3
Speedbox
2
quote:

max2 schreef op 28 februari 2025 21:41:

Kan iemand een korte samenvatting maken van de 30 pagina's van vandaag.??
Euforie in de ochtend
WTF is happening in de middag
Huilie huilie boos verdriet onbegrijpelijk slot.

Verder wel mooie week met JET en JDE ;-)
econoom48
1
quote:

Speedbox schreef op 28 februari 2025 20:01:

Wat een toestanden daar in de VS met die idioten. Op CNBC vrij goede verslaggeving maar op FOX is het pro Trump en Zelensky had een deal kunnen maken als hij respectvol was geweest. Net weer wat VS aandelen verkocht.
Ik ben blij dat ik ze gehouden heb. Beide indexen mooie plus van+/- 1.15%

Ben vandaag team Trump. Zelensky mag zich wel wat bescheidener opstellen.
White Arrow
6
quote:

econoom48 schreef op 28 februari 2025 21:55:

[...]

Ik ben blij dat ik ze gehouden heb. Beide indexen mooie plus van+/- 1.15%

Ben vandaag team Trump. Zelensky mag zich wel wat bescheidener opstellen.
Dan ben ik team Zelensky. Die mag namelijk niet uitspreken en wordt continue in de rede gevallen, door afwisselend Vance en Trump. Verder moet die vooral dankbaar zijn en tekenen bij het kruisje, zonder enige militaire garanties voor de toekomstige veiligheid, onder bedreiging van het intrekken van alle huidige militaire steun.
Gordon gekko
1
quote:

White Arrow schreef op 28 februari 2025 22:46:

[...]

Dan ben ik team Zelensky. Die mag namelijk niet uitspreken en wordt continue in de rede gevallen, door afwisselend Vance en Trump. Verder moet die vooral dankbaar zijn en tekenen bij het kruisje, zonder enige militaire garanties voor de toekomstige veiligheid, onder bedreiging van het intrekken van alle huidige militaire steun.
precies die vieze kop van vance zegt genoeg
econoom48
0
quote:

White Arrow schreef op 28 februari 2025 22:46:

[...]

Zelensky heeft het strategisch niet goed aangepakt Trump moet je pleasen voor de camera en achter de camera voor je winnen. Mooi dat Zelensky zijn eer heeft behouden maar dat is nooit iets wat je in een geschiedenisboek zal lezen. Het resultaat is datgene wat telt en hij weet dondersgoed dat, dat idd tekenen bij het kruisje inhoudt er zijn namelijk nooit garanties in het leven. Zo ook met Fugro vandaag.
econoom48
0
quote:

Gordon gekko schreef op 28 februari 2025 22:50:

[...]precies die vieze kop van vance zegt genoeg
Vance is nog gevaarlijker en extremer dan Trump die moet niet teveel ruimte gaan krijgen.
Gadus morhua
0
quote:

econoom48 schreef op 28 februari 2025 23:26:

[...]

Zelensky heeft het strategisch niet goed aangepakt Trump moet je pleasen voor de camera en achter de camera voor je winnen. Mooi dat Zelensky zijn eer heeft behouden maar dat is nooit iets wat je in een geschiedenisboek zal lezen. Het resultaat is datgene wat telt en hij weet dondersgoed dat, dat idd tekenen bij het kruisje inhoudt er zijn namelijk nooit garanties in het leven. Zo ook met Fugro vandaag.
Het gaat hier natuurlijk niet over het ondertekenen van een proefschrift of behaald typediploma.
Er is heel veel belang bij, voor de toekomst van Oekraïne, Europa en de rest van de wereld.
Stefinstocks
0
quote:

Gordon gekko schreef op 28 februari 2025 22:50:

[...]precies die vieze kop van vance zegt genoeg
Ik vindt die Vance ook wel een beetje eng :-(
NSBB
0
sterk vermoeden dat Trump geen lang leven meer beschoren is , één dezer zal het geen schampschot meer zijn maar wel precies tussen de oren. Vreemd genoeg niet gevolgd door een beurscrash maar wel gejuich met stijgende beurzen ,daar teken ik voor :)
3.052 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 148 149 150 151 152 153 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 28 feb 2025 17:35
Koers 14,960
Verschil +0,080 (+0,54%)
Hoog 16,530
Laag 14,820
Volume 3.194.042
Volume gemiddeld 551.796
Volume gisteren 1.152.938

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront