Just Eat Takeaway « Terug naar discussie overzicht

Just Eat Takeaway 2025

6.006 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 293 294 295 296 297 298 299 300 301 » | Laatste
Leon57
2
quote:

Drs P. schreef op 26 februari 2025 09:10:

[...]
allemaal knechten van het grote geld, nu moeten ze hun klanten gaan overtuigen de 20.30 te nemen, hoe voorspelbaar.
Ben ik niet met je eens

Denk dat ze niet een hoger koersdoel kunnen / mogen adviseren. Omdat een hoger koersdoel impliceert dat je de overtuiging hebt dat er een hoger bod zal komen.
Dutch trackers
0
quote:

Het is altijd wat. schreef op 26 februari 2025 09:48:

Dat blok van 150k op €19,30 staat er om verkopers te verleiden hun aandelen daar net onder aan te bieden?
Trucje van de shorters.
Remblok zal wel verdwijnen nadat Shaw verdwenen is met al zijn geld :-)
Dan kan er weer vrij gespeculeerd worden.
Lamsrust
4
www.debrauw.com/matters/just-eat-take...

Er hebben 22 advocaten van De Brauw namens TKWY aan de deal gewerkt. Juridisch zullen alle mogelijke hobbels tot de eindstreep nagenoeg afgedekt zijn.
Hier komen de fiscalisten, accountants en strategische adviseurs dan nog bovenop. Gelukkig heeft TKWY ruime kaspositie.
Lamsrust
0
20250225-CITI-Global Internet:What’s next for Just Eat Takeaway?

Broker Citi heeft een rapport uitgebracht. Bron: Patreon. Ik heb het rapport niet, maar ben benieuwd wat de Citi analisten zeggen.
Alrob2
0
Alle aandelen gisteren verkocht en belegd in Randstad. Dat was geen slechte ruil. Ook de helft van mijn calls verkocht. De andere helft nog op de plank gehouden, voor het geval dat.....
Dutch trackers
1
Hypothese is dat BlackRock long uitgebreid heeft, een short block gezet heeft en in gesprek is met DD over wel/niet een 2e bod. Om tijd te kopen.
DeZwarteRidder
5
quote:

Dutch trackers schreef op 26 februari 2025 11:06:

Hypothese is dat BlackRock long uitgebreid heeft, een short block gezet heeft en in gesprek is met DD over wel/niet een 2e bod. Om tijd te kopen.
Mijn hypothese is dat je zit te zwammen.
Op hoop van zegen
1
quote:

Alrob2 schreef op 26 februari 2025 10:54:

Alle aandelen gisteren verkocht en belegd in Randstad. Dat was geen slechte ruil. Ook de helft van mijn calls verkocht. De andere helft nog op de plank gehouden, voor het geval dat.....
Kolere, Alrob...Randstad? Echt?:)
Dutch trackers
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 26 februari 2025 11:16:

[...]

Mijn hypothese is dat je zit te zwammen.
Wie het laatst zwamt …
Peter2meter
0
Begint al echt rustiger te worden, het is ook wachten nu op een reactie.
ik twijfel nog wel om de helft eruit te gooien, is toch komende weken dood geld
wellicht even wachten tot je het kan aanmelden dan gaat de koers ook naar 20,30
hoe lang duurt zoiets of is dat echt nog 9 maanden wachten?
Afketsen zie ik niet meer gebeuren
devil80
0
quote:

Peter2meter schreef op 26 februari 2025 12:16:

ik twijfel nog wel om de helft eruit te gooien, is toch komende weken dood geld
wellicht even wachten tot je het kan aanmelden dan gaat de koers ook naar 20,30
hoe lang duurt zoiets of is dat echt nog 9 maanden wachten?
Afketsen zie ik niet meer gebeuren
Wat doe je als er opeens nog lijken in de boeken gevonden worden en er gaat 1 euro van de verkoopprijs hierdoor ?

Waarom risico lopen voor een paar procent als je toch ook in andere assets kan zitten ?
Gaston Lagaffe
0
quote:

Peter2meter schreef op 26 februari 2025 12:16:

Ik heb nog geen reactie van de VS + GB groot-aandeelhouders gehoord. Kan mij niet voorstellen dat ze op winst staan. Denk dat ze een hogere bieding wensen of .....niet aanmelden. In dat geval zal Prosus wel iets ophogen maar blijft de vraag of men akkoord is ? De korting van ca. € 1,- op de biedprijs van Prosus vind ik vrij hoog. Het houdt niet over zullen we maar zeggen.
hardijs
0
quote:

Gaston Lagaffe schreef op 26 februari 2025 12:50:

[...]Ik heb nog geen reactie van de VS + GB groot-aandeelhouders gehoord. Kan mij niet voorstellen dat ze op winst staan. Denk dat ze een hogere bieding wensen of .....niet aanmelden. In dat geval zal Prosus wel iets ophogen maar blijft de vraag of men akkoord is ? De korting van ca. € 1,- op de biedprijs van Prosus vind ik vrij hoog. Het houdt niet over zullen we maar zeggen.
je kan nog niks aanmelden
Henkie 1960
0
Als er een overbieding van bvb Doordash komt, gaat Prosus er met een pot met geld vandoor. Toch geloof ik het niet, buiten dat de CEO van Prosus wil inversteren . Alles is prima voor het aandeel Prosus.
Jantje van Amsterdamned
0
Voor Beleggers die de Call TKWY 21 Dec 29 hebben geschreven/verkocht..

Net als ik zei de Gek..

Houd er dan Rekening mee dat Prosus de hele Overname Contant financiert..

Houd in: dat de bovengenoemde OPTIE komt te vervallen dus ophoudt te bestaan..!?

De Optie zal onder het Mom van 'Fair-Value met U worden verrekent..

Toegevoegd:

Als Prosus in 'Aandelen' betaald zou hebben hetgeen niet het geval is..

Dan had de Optie hoogst Waarschijnlijk 'gewoon' onder de Vlag van Prosus..

In 2029 kunnen Expireren..

Toegevoegd:

Lezen..lezen en nog eens lezen en neem e.v.t. Contact op met U Broker/Bank..

Succes..!
Pedro Ines Kuilen
1
quote:

Henkie 1960 schreef op 26 februari 2025 12:56:

Als er een overbieding van bvb Doordash komt, gaat Prosus er met een pot met geld vandoor. Toch geloof ik het niet, buiten dat de CEO van Prosus wil inversteren . Alles is prima voor het aandeel Prosus.
En waarom zou Prosus met een pot geld er vandoor gaan? IK verwacht een verhoogd bod van parasiet bedrijf Prosus!!
Bilderberg007
11
Nog even Jaarverslagen van JET en Doordash op nageslagen. Moet toch wel heel gek lopen als in ieder geval Doordash niet een poging waagt. Paar argumenten:
Al eerder gemeld dat DD een stijgende internationale omzet heeft (buiten VS). Maar wel erg versnipperd over 30 landen, geen land meer dan 130 mln dollar. Dat is nog niet de helft van de Nederlandse markt van JET. Op X heeft fighter jet ook laten zien dat ze wel behoorlijk verlieslatend zijn. Circa $ 769 mln verlies op een internationale omzet van $ 1300 mln. Met JET erbij (cash flow positief) hebben ze meteen een behoorlijk dominante positie in Europa waarmee ze vergelijkbaar worden wat ze in de VS hebben opgebouwd.
De hoofdkantoor kosten bij JET zijn 207 mln. Daar werken gewoon 3800 mensen voor! Deze hebben in de Prosus deal allemaal een baangarantie voor 2 jaar. Doordash kan een groot deel laten gaan, DD/Wolt heeft al een hoofdkantoor in Europa en uiteraard in de VS. Tegen een multiple van 10 zou dat circa 2 mld waard zijn
Uit JET jaarverslag nog wel interessant dat de rest van Noord-Europa (buiten DUI en NL) flink gegroeid is, van 321 mln euro omzet naar 374 mln, dat is 16% (Oostenrijk, België, Denemarken, Luxemburg, Polen, Slowakije and Zwitserland).
kassa!
0
quote:

Bilderberg007 schreef op 26 februari 2025 13:14:

Nog even Jaarverslagen van JET en Doordash op nageslagen. Moet toch wel heel gek lopen als in ieder geval Doordash niet een poging waagt. Paar argumenten:
Al eerder gemeld dat DD een stijgende internationale omzet heeft (buiten VS). Maar wel erg versnipperd over 30 landen, geen land meer dan 130 mln dollar. Dat is nog niet de helft van de Nederlandse markt van JET. Op X heeft fighter jet ook laten zien dat ze wel behoorlijk verlieslatend zijn. Circa $ 769 mln verlies op een internationale omzet van $ 1300 mln. Met JET erbij (cash flow positief) hebben ze meteen een behoorlijk dominante positie in Europa waarmee ze vergelijkbaar worden wat ze in de VS hebben opgebouwd.
De hoofdkantoor kosten bij JET zijn 207 mln. Daar werken gewoon 3800 mensen voor! Deze hebben in de Prosus deal allemaal een baangarantie voor 2 jaar. Doordash kan een groot deel laten gaan, DD/Wolt heeft al een hoofdkantoor in Europa en uiteraard in de VS. Tegen een multiple van 10 zou dat circa 2 mld waard zijn
Uit JET jaarverslag nog wel interessant dat de rest van Noord-Europa (buiten DUI en NL) flink gegroeid is, van 321 mln euro omzet naar 374 mln, dat is 16% (Oostenrijk, België, Denemarken, Luxemburg, Polen, Slowakije and Zwitserland).
JET

Free cashflow 2024 104 miljoen Euro
Guidance 2025 100 miljoen Euro

Als JET vandaag pas de cijfers had gepresenteerd en er geen overname was, was de koers onderuit gegaan op de outlook. Deze als geheel was minder dan analisten hadden verwacht.
Pedro Ines Kuilen
0
quote:

Bilderberg007 schreef op 26 februari 2025 13:14:

IK heb jou een abtje gegeven want ik verwacht ook dat er binnenkort een bod door DD wordt uitgebracht!! IK denk niet in contanten maar in shares!! Ze moeten wel snel zijn want sinds het bod van Prosus op JET zijn de shares van DD elke dag gedaald!! Shareholders van DD pikken het dus niet dat de board van DD geen bod heeft uitgebracht!!
Bilderberg007
1
Zeker maar dat was minus 52 mln in 2023. De positieve cash flow uit operaties is 281 mln (125 mln 2023). Ofwel flinke verbeteringen. In 2025 zijn ook Frankrijk en VS (en NZ) verdwenen uit de cijfers dan gaat het alleen verder omhoog. Bescheiden outlook voor 2025 is m.i. bedoeld om Prosus niet al te moeilijk te maken.
6.006 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 293 294 295 296 297 298 299 300 301 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 feb 2025 16:58
Koers 19,280
Verschil +0,050 (+0,26%)
Hoog 19,300
Laag 19,220
Volume 2.688.239
Volume gemiddeld 2.072.254
Volume gisteren 6.580.674

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront