Fugro « Terug naar discussie overzicht

Fugro 2025

3.219 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 » | Laatste
AlaskanTimber
1
quote:

Risico met beleid schreef op 2 maart 2025 19:16:

[...]

Is er serieus geld te verdienen met dit soort analyses? Fugro heeft nu een K/W van 6 en een schuld van onder de 100 miljoen. Als het 10 euro zou worden dan heb je het over een K/W van 4. In dat zogenaamde niemandsland, wat fundamenteel dus tussen K/W van 4 en 6 is, zou dan geen steun zijn? Er zijn ook fundamentele beleggers, dus daar zal iig van mij veel steun zijn.
Ja. Veel beter dan met FA. Met de doorsnee FA zit je 90% van de tijd op dood geld.

De k/w verhoudingen waar je het over hebt zitten al in TA.

De waardes die jij noemt zijn ook steun. Volgens mij komen ze zelfs redelijk overeen met € 14,80 en 10,00. Als ik jouw uitleg goed begrijp.

Het verbaast me steeds weer dat TA voor een aantal hier zo’n rode lap is.
Mailbox
2
quote:

AlaskanTimber schreef op 2 maart 2025 20:00:

[...]

Ja. Veel beter dan met FA. Met de doorsnee FA zit je 90% van de tijd op dood geld.

De waardes die jij noemt zijn ook steun. Volgens mij komen ze zelfs redelijk overeen met € 14,80 en 10,00. Als ik jouw uitleg goed begrijp.

Dat heeft te maken hoe beïnvloedbaar je bent voor allerlei vage zaken. Waarin wil je graag geloven?
Ik bv geloof niet in goeroe’s, waarzeggers, de hemel, goden, profeten, en technisch analisten. Dus dan ben je gauw klaar.
Jalen
12
quote:

Money Never Sleeps schreef op 2 maart 2025 14:54:

[...]
Als je de volledige 49,xx minuten bekeken hebt en ook echt begrepen hebt, hebben ze 40 minuten lang een prima gesprek gehad. Daar vond ik zelfs dat - toen het over de uitgaven van Europa ging ( waarvan Zelensky terecht zei dat die hoger waren dan die van USA) - Trump absoluut netjes bleef. Zelensky had gewoon moeten zeggen dat hij met Europa zou gaan overleggen over de veiligheids garantie.(Art.5) Dan had Trump het idee gehad dat hij weer iets bereikt had. Zelensky ging daarentegen te veel door en irriteerde de USA. Met Putin valt geen afspraken te maken zoals Zelensky ook aangaf want die had hij in 2019 al in een contract vastgelegd. Dus ik begrijp dat hij niet tekent. Vandaag overleg met de Europeese regeringsleiders in Londen.

Ik doe dagelijks zaken met USA en heb persoonlijk contact met directieleden. Altijd netjes blijven en respect tonen en geen grote bek hebben. En als ze zeggen dat ze heel blij zijn met je , moet je dat altijd met een korreltje zout nemen.
Wat zeg je nu eigenlijk? Dat Trump/Vance wel redelijk waren en dat Zelenksi de boel saboteerde? Dan heb jij naar een ander filmpje gekeken en dan ik.

Dit waren twee pestkoppen die weten hoe machtig ze zijn en de ander wilde vernederen, terwijl ze hem het ene na de andere Kremlin standpunt toebeten.
Risico met beleid
1
quote:

AlaskanTimber schreef op 2 maart 2025 20:00:

[...]

Dat is een flinke bewering aangezien ik veel bekende fundamentele beleggers ken maar eigenlijk geen een hele bekende technische belegger maar dit kan aan mij liggen, dus laat het maar weten. Nu ben ik trouwens ook erg benieuwd naar jouw gem. rendement per jaar?
AlaskanTimber
0
quote:

Risico met beleid schreef op 2 maart 2025 21:37:

[...]

Dat is een flinke bewering aangezien ik veel bekende fundamentele beleggers ken maar eigenlijk geen een hele bekende technische belegger maar dit kan aan mij liggen, dus laat het maar weten. Nu ben ik trouwens ook erg benieuwd naar jouw gem. rendement per jaar?
Laat ik het anders formuleren. Voor de een werkt FA beter en voor de ander TA.

Om nu met rendementen te strooien vind ik niet gepast.
AlaskanTimber
0
quote:

Mailbox schreef op 2 maart 2025 20:29:

[...]

Dat heeft te maken hoe beïnvloedbaar je bent voor allerlei vage zaken. Waarin wil je graag geloven?
Ik bv geloof niet in goeroe’s, waarzeggers, de hemel, goden, profeten, en technisch analisten. Dus dan ben je gauw klaar.
Je bent er nog eentje vergeten ! Mensen met enige vorm van tolerantie !
econoom48
0
Het komt wel goed met Fugro. Vraag is wanneer voor iemand als mij, ben er voor de cijfers ingestapt met een heleboel calls maart e14.5 had vrijdagochtend goed kunnen verkopen maar dacht dit is pas het begin. Daarna te druk met werk. Vermoed dat er wel een positief verloop gaat komen deze week en dan sluit ik mijn positie voor premiewinst en ga ik long met aandelen.
White Arrow
0
quote:

AlaskanTimber schreef op 2 maart 2025 23:07:

[...]

Laat ik het anders formuleren. Voor de een werkt FA beter en voor de ander TA.

Om nu met rendementen te strooien vind ik niet gepast.
Dat is een behoorlijk terugtrekkende beweging. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar bekende consistent succesvolle, grote TA beleggers. Ik ken ze namelijk ook niet.
Risico met beleid
0
quote:

Gordon gekko schreef op 3 maart 2025 09:03:

Flinke dump bij opening
Iemand wilde heel graag de koers stabiliseren want als die stukken gewoon normaal waren verkocht dan had dit veel meer opgeleverd.
afs
0
goedemorgen ,
hatseflats , en daar gaan we weer , 100 k ff eruit
en door .....
wanneer houd het is een keer op
Fredt de onnozele goudzoeker
0
quote:

afs schreef op 3 maart 2025 09:17:

goedemorgen ,
hatseflats , en daar gaan we weer , 100 k ff eruit
en door .....
wanneer houd het is een keer op
Voorlopig nog niet zo te zien.
Corcorrectie
0
quote:

florida7 schreef op 3 maart 2025 09:21:

Uitstekende cijfers worden niet gewaardeerd door beleggers.
Koersontwikkeling en volume van vorige week zijn juist signalen om in te stappen.
Fredt de onnozele goudzoeker
0
Ik denk wel dat ik er bij 14 euro de stekker uit trek. Dan zie ik wel hoe ver het doorzakt en koop ik pas terug bij stijgende lijn.
Geen zin om weer in een aandeel te zitten wat elke dag een glijbaan naar beneden is.
Corcorrectie
0
Verhoging dividend was een verkeerde zet. Ze hadden beter eigen aandelen kunnen inkopen.
Stefinstocks
0
quote:

Fredt de onnozele goudzoeker schreef op 3 maart 2025 09:24:

Ik denk wel dat ik er bij 14 euro de stekker uit trek. Dan zie ik wel hoe ver het doorzakt en koop ik pas terug bij stijgende lijn.
Geen zin om weer in een aandeel te zitten wat elke dag een glijbaan naar beneden is.
Ongelofelijk wat een meuk Fredt; had dit echt niet verwacht na deze cijfers…
3.219 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 3 mrt 2025 10:56
Koers 14,750
Verschil -0,210 (-1,40%)
Hoog 15,030
Laag 14,590
Volume 403.658
Volume gemiddeld 556.066
Volume gisteren 3.194.042

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront